מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות

כובעי גרפיטי למסיבת רווקות

דף הבית » כובעי גרפיטי למסיבת רווקות

כובעי גרפיטי למסיבת רווקות

מדובר באחד הטרנדים החמים ביותר בתחום האירועים, ובמיוחד במסיבת רווקות.
כובעים למסיבת רווקות אותם האמן יוצר במיוחד לאירוע, יכולים להיות מזכרת נפלאה לכל אחת מהמוזמנות וגם אטרקציה בפני עצמה.
אנו משתמשים בצבעים האיכותיים ביותר בעולם:
זוהרים באולטרה!
עמידים בבריכה ובכביסה!
לא דוהים ולא נמרחים!

חדש ובלעדי!!! חברת מג'יק בן היא היבואנית הבלעדית בארץ של צבעים מיוחדים המנצנצים בשמש בעלי אפקט מרהיב  ביופיו אשר נותן עוד מיימד לרקעיי הכובעים.

איך זה עובד?

אין כמו מסיבת רווקות תוססת, צבעונית ושמחה. לצד לא מעט אטרקציות, שיכולות להתאים למסיבה שכזו, אפשר למצוא אטרקציה ייחודית, ובעיקר גימיק בלתי רגיל, שיכול להפוך את היום המיוחד הזה ליום שכולו צבע והרבה כייף. כובעי גרפיטי למסיבת רווקות, שיכולים להתאים גם לאירועים אחרים, כמו לחתונה ואפילו למסיבת בר או בת מצווה, משלבים בין טכנולוגיה מתקדמת ליצירתיות רבה. את הכובעים מכינים בעזרת טכניקה מיוחדת של ציור, הנקראת "איירבראש", טכניקה הכוללת התזה של צבע ישירות על הכובע. התזה זו היא מדויקת מאד ובעזרתה אפשר ליצור מגוון רחב של סגנונות ועיצובים. אפשר, למשל, לכתוב את שמותיהן של אורחות המסיבה על כל אחד מהכובעים, אפשר ליצור ציורים מדליקים וצבעוניים ועוד ועוד.

זוהי ללא ספק מזכרת בלתי רגילה מאירוע נהדר

כובעים למסיבת רווקות הינם מזכרת ייחודית וגם שונה. במה בוחרים כדי ליהנות מהפתרון המתאים ביותר, חשוב להגדיר תחילה באיזה סגנון של מסיבה מעוניינים. מכיוון שאפשר ליצור גרפיטי על כובעים באינספור של אפשרויות, כדאי להחליט מראש מהו הסגנון ובהתאם לפעול. אמן הגרפיטי, המבצע זאת, בהתאם לדרישה, יוכל לצייר על הכובע כמעט כל אלמנט ולהפוך אותו לצבעוני ומיוחד מאד. אם למשל רוצים לתכנן מסיבת רווקות בהשראת הקיץ, אפשר לצייר על הכובעים חוף ים, דקלים וגם שמש. אם רוצים שזו תהיה מזכרת קצת שונה, אפשר להוסיף לכך כיתוב אישי או איזושהי אמירה. אלה יכולים להיות כובעים שניתן אחר כך להשתמש בהם ביום יום, ללכת איתם לים או לצאת אפילו לטיול. הם ללא ספק ימשכו לא מעט תשומת לב ויהיו מזכרת נהדרת מאירוע חשוב. לסיכום כובעי גרפיטי למסיבת רווקות הם ללא ספק הדבר החם הבא. עם קצת תעוזה, יצירתיות והרבה מאד צבע אפשר ליצור אטרקציה נפלאה לאירוע החשוב הזה ולפנק את האורחות שלו במזכרת שלעולם לא תשכח…

מג'יק בן מתמחה בעיצוב כובעים למסיבת רווקות כגון אלו לפרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר עם בן

+
שנות ניסיון
0 +
פרסים
0 +
יצירות אומנות
% 0
ביקורות חיוביות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם