מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

אטרקציית קריקטורות על חולצות

יונק דבש עם מכחול

אטרקציית קריקטורות על חולצות, ההצלחה מתחילה כאן!

7 1 אטרקציית קריקטורות על חולצות קריקטורות על חולצות זהו טרנד שלא ייעלם לעולם. להפך, בכל העולם, וגם בישראל, יותר ויותר אנשים מצוירים על גבי חולצות. בכל מקום וכמעט בכל יום אפשר לראות חולצות עם קריקטורות משעשעת ועם כיתובים מיוחדים. מחפשים קריקטורות מיוחדות ומקוריות? צרו קשר עם בן מחברת "מג'יק בן". הוא ידע לצייר ביד אומן קריקטורה מצחיקה, מיוחדת ומשעשעת שתתאים לכל אחד ולכל אירוע.

קריקטורות על חולצות מתאימות לכולם:

קריקטורות על חולצות הן רעיון מגניב ומיוחד למתנה לאנשים שאותם אנו אוהבים. אין מי שלא ישמח לקבל חולצה מיוחדת עם קריקטורה אישית. זוהי מתנה נפלאה לאבא ולאימא, לבת הזוג שאנו אוהבים, לחברים, לאנשים שאנו מוקירים ועוד.

קריקטורה על חולצה תורמת לאווירה מיוחדת בכל אירוע. רוצים ליצור אווירה מיוחדת בימי גיבוש? בימי הולדת או בכל מסיבה? חולצה עם קריקטורה המאפיינת את האירוע ואת המשתתפים תרים את המצב רוח ותתרום הרבה לאווירה משעשעת, שמחה ועליזה.

קריקטורות על חולצות זו אמירה אישית. כאשר אנו רוצים להביע אהבה או תודה לאנשים היקרים לנו, נגיש להם חולצה עם קריקטורה המצוירת ביד אומן. הקריקטורה תאפיין את האדם, את האופי המיוחד שלו, את האירוע או את הסיבה למתנה. רק צייר מוכשר וחד הבחנה ידע לצייר קריקטורות על חולצות ברמה ובאיכות גבוהה.

קריקטורה על חולצה משמשת כפרסום. נמאס לנו כבר מהדפסים השגרתיים על גבי החולצות כמו לוגו, סיסמאות ועוד. קריקטורה מוצלחת תמשוך את העין, תעלה חיוך על שפתי הצופים ותיחרט בזיכרונם. קריקטורות על חולצות הן פרסומות מהלכות אטרקטיביות ביותר.

קריקטורה מיוחדת מסובבת ראשים. זוהי דרך מצוינת ליצור קשר עם אנשים כאשר אתם לובשים חולצות עם קריקטורות מיוחדות ומשעשעות, אתם משדרים לעולם, יש לי מצב רוח, היום אני שמח! כאשר אתם משרדים שמחה חיוך לכולם, הם יחזירו לכם באותו מטבע.

קריקטורות על חולצות הן מזכרת נפלאה. בכל אירוע קריקטורה מיוחדת המאפיינת את האירוע או את המשתתפים תהיה מזכרת מצוינת מהאירוע שתעלה זיכרונות וחיוכים למשך ימים רבים.

גם בני הגיל השלישי אוהבים קריקטורות על חולצות. זה נשמע לכם מפליא? לבישת חולצה מיוחדת גורמת לאנשים להרגיש צעירים ומגניבים. קריקטורות על חולצות ממתגת כל אחד, גם מבוגר, כצעיר נצחי, שמח ועליז.

קריקטורות על חולצות הן אטרקציה בכל אירוע. כדאי להזמין אומן קריקטורות אשר יצייר באירוע קריקטורות על חולצות המאפיינות את המוזמנים. הציור על החולצה יהווה אטרקציה מדליקה והחולצה תשמש גם כמזכרת נעימה.

בן מצייר קריקטורות על חולצות בטכניקה מיוחדת, בטכניקת איירבראש. זו אינה הדפסה, אלא ציור בטכניקה מיוחדת של התזת צבעים ממכל אוויר דחוס. באמצעות טכניקת האיירבראש אפשר ליצור קריקטורות מיוחדות על כל דבר, גם על חולצות.

קריקטורות על חולצות – כמה טיפים ועצות טובות:

מחפשים מזכרת מקורית לאירוע? אין כמו חולצה המאוירת בטכניקה של אייר בראש. את הקריקטורה מצייר האומן בזמן אמת, תהליך הציור מסקרן ומרתק את האורחים ומשמש גם כאטרקציה מלהיבה. בסוף האירוע כל אורח יקבל חולצה מדליקה עם קריקטורה מיוחדת.

חשוב לבחור אומן קריקטורות הניחן בזריזות ידיים. בן מצייר כל קריקטורה במשך ארבע עד חמש דקות. הודות לזריזות הידיים ולשליטה בטכניקות המיוחדות, בן יספיק לצייר את כולם, וכל אורח יוכל לחזור הביתה עם מזכרת מיוחדת מהאירוע.

מחפשים גימיק שיווקי? הזמינו חולצות מאוירות. חולצה המאוירת בטכניקת אייר בראש היא חולצה מיוחדת ומקורית. בן, אומן הקריקטורות ישמח להציע לכם רעיונות מקוריים לציור ולשיווק באמצעות חולצות מאוירות.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך