מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות

הופכים את הילדים למאושרים עם קריקטורה אישית

האם יש סיפוק גדול יותר מאשר לראות את הילדים מאושרים? גם כהורים לילדים, וגם כמחנכים ומדריכים במסגרות החינוכיות – מטרת העל היא להבטיח את שביעות רצונם של הילדים ולהיות חתומים על הילדות המאושרת שלהם. כחלק מהרצון שלכם להעניק להם טעם של חוויה טובה, תוכלו להסתייע בשירות של קריקטורות לאירועים. למה דווקא האטרקציה הזו היא הראויה ביותר ובאיזה אירועים ניתן לשלב אותה? כל מה שאתם צריכים לדעת – לפניכם.

תיעוד מיוחד שהם לא הכירו:

כיום, מרבית הילדים ובני הנוער מתעדים את עצמם באמצעות המכשיר הסלולארי. התיעוד המתבצע ואלפי ה"סלפי" שהם מצלמים, אינם מתקרבים אפילו לתיעוד שנעשה דרך קריקטורות לאירועים. איך זה בדיוק שונה? בעת שהם מקבלים קריקטורה בדמותם, הרי שהם מקבלים יחסי אישי מידי אמן קריקטוריסט, שמצייר אותם ומעניק להם תשומת לב גדולה שמופנית רק אליהם. כמו כן, הקריקטורה הינה אומנות של ממש, כך שהילדים זוכים לקבל יצירת אומנות בדמותם, החתומה על ידי אמן מוערך.

מזכרת נפלאה לעוד המון שנים יפות:

בעוד התמונות במכשיר הסלולארי או בכלל הופכות עם השנים להיות "עוד תמונה" בלבד, הקריקטורה האישית שכל ילד מקבל בדמותו, הופכת להיות זיכרון לעוד המון שנים יפות שלא תחמוק מיידיו במהירות. הקריקטורה הינה נדירה בחשיבותה, ומאחר ולא בכל יום מקבלים בקריקטורה, הרי שהערך שלה עולה בעייני הילדים ויש לה ערך ריגשי רב. קריקטורות לאירועים ניתן לשלב גם באירועי המצווה או בכל יום הולדת, וגם במסגרת פעילויות חינוכיות לרבות חוגים, אירועי סוף שנה וכדומה. האפקט? מרגש ומדהים בכל מקום ובכל עת.

מלכדים את הילדים בפירגון אחד לשני:

קריקטורות לאירועים לא רק מעניקות לכל ילד קריקטורה בדמותו, אלא גם מייצרות אפקט חברתי חיובי מאד. אמן הקריקטורות יצייר כל ילד בזמן שלו, ובאותו הזמן הילדים מפרגנים לילד שאותו כעת מציירים, תוך שהם מגיבים בהתרגשות ובציפייה גדולה לתור שלהם. כך, מדובר על אטרקציה שגם מקופלים בה ערכים חברתיים של פירגון, עידוד וגיבוש. בסוף הפעילות, יוכלו הילדים להשוות את הקריקטורות שלהם אחד עם השני, ולהנות מהחוויה בכללותה שאינה דומה לשום דבר אחר שהם חוו עד כה.

עידוד יצירתיות:

בנוסף, התועלות לא מסתיימות כאן. קריקטורות לאירועים מעניקות לילדים השראה ועידוד יצירתיות. מדובר על אטרקציה שלא מעביר אותה מפעיל מזדמן, אלא אמן של ממש. הילדים רואים באמן הקריקטורות כאמן מוערך, ועל כן חלקם רוצים להידמות לו ולרכוש את הכישורים שיש לו. כך, מעודדים את היצירתיות אצל הילדים, ופותחים להם ערוץ נוסף שדרכו הם יכולים להתבטא. מדובר על חוויה גדול של צבע, שמחה, הומור ואומנות. כעת, כל שנותר לכם הוא לבחור את האירוע המתאים ביותר לשילוב האטרקציה, ולהעניק לילדים רגעים של אושר, כייף ויצירתיות.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך