מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

הזמנות מיוחדות לחתונה

יונק דבש עם מכחול

הזמנות מיוחדות לחתונה – זו לא הזמנה, אלא יצירה:

הזמנות מיוחדות לחתונה הן הזמנות המעוצבות בצורה מיוחדת. הזמנות שמושקעת בהן מחשבה, יצירה ומלאכת מחשבת. הזמנה לחתונה היא הדבר הראשון שאליו נחשפים המוזמנים. לפי ההזמנה אפשר לנחש את סגנון החתונה, הזמנה קלאסית מתאימה לאנשים קלאסיים והזמנות מיוחדות לחתונה מתאימים לאנשים מיוחדים האוהבים דברים בלתי שגרתיים ושונים.

אנשים מיוחדים אוהבים הזמנות מיוחדות:

הזמנות מיוחדות לחתונה הן הזמנות בעלות טקסט מקורי. בהזמנות מיוחדות לא נראה את הטקסט השמרני והרגיל, אלא נחווה חוויה מיוחדת ומרעננת של טקסט בעל אופי שונה, לעתים אפילו משעשע.

הזמנות מיוחדות לחתונה נעשות בידי מעצב מוכשר. המעצב הוא ה"מנצח על המקהלה". הוא בוחר את גודל הפונטים, את העיצוב, את הצבעים, את סוג הנייר, את האיורים, מתאים מכוון ומנצח על המקהלה שתנגן ללא זיופים בצורה הרמונית ומושלמת.

הזמנות מיוחדות רואים מיד. כאשר אנו מקבלים הזמנה מיוחדת, אנו לא צריכים לקרוא שוב ושוב ולאתר את המוטיבים המיוחדים בהזמנה. הזמנה מיוחדת נגלית לעינינו מיד לאחר פתיחת המעטפה ומוציאה מאתנו שריקת התפעלות.

אנשים מיוחדים אוהבים הזמנות מעוטרות בקריקטורות מצחיקות:

לא קל לייצר הזמנות מיוחדות לחתונה. כבר ראינו הכול וקשה לחדש לנו. אך, הזמנות המעוטרות בקריקטורות מצחיקות ומעניינות, הן תמיד מיוחדות ומפתיעות. בן מחברת "מג'יק קריקטורות",הוא אומן הקריקטורות. הוא ניחן בחוש הומור, בכישרון ציור ובאבחנה חדה.

צרו קשר עם בן כדי לשמוע על רעיונות מיוחדים בעיצוב ההזמנות. מבין השפע הגדול של הרעיונות המקוריים, רעיון אחד ודאי יתאים גם לכם.
אנשים מיוחדים אוהבים הזמנות מיוחדות עם פתגמים

הזמנות מיוחדות הן הזמנות שבהן שוזרים זוג האוהבים פתגמים ומשפטים המביעים את ציפיותיהם לעתיד או המעידים על אופיים.

אנשים רומנטיים יצטטו שורה משירו של אביב גפן: "אני אדליק את השמיים, הכוכבים יאירו בלי סוף כי אני ביקשתי את ליבך לקטוף"

אנשים מיוחדים אוהבים להודות על הטוב שנפל בחלקם. הם יצטטו משפט משירו של עברי לידר: "אני זוכר שיש ידיים שרוצות אותי קרוב, אני יודע שזכיתי לאהוב"

אנשים מיוחדים האחוזים בהתרגשות לקראת היום הגדול שולחים הזמנות מיוחדות לחתונה ומצטטים את שירו של אהוד מנור: "עוד מעט כמעט, אנו גוף אחד, את ידך נתת, בידי שלי לעד"

אנשים מיוחדים אוהבים הזמנות מיוחדות עם פתגמים ופסוקים מהמקורות:

חובבי התנ"ך יצטטו פסוקים מתוך הספר שכתב משורר האהבה הגדול מכולם, שלמה המלך "מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה ונהרות לא ישטפוה".

אנשים מיוחדים שרוצים לבנות בניין עדי עד יצטטו את דבריו של שלמה המלך האומר: "עד שמצאתי את שאהבה נפשי, אחזתיו ולא ארפנו"

לצפייה בגלריית הזמנות לאירועים לחצו כאן

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך