מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

מה שלא עושה אטרקציה, יעשו שתי אטרקציות

יונק דבש עם מכחול

במרבית הפעמים יוצא לכם להגיע אל אירועים שונים כאורחים, וכעת, עד שנפלה בחלקכם ההזדמנות להיות המארחים ובעלי השמחה – אתם רוצים לעשות את זה על הצד הטוב ביותר! אם לא די בכך, הרי שהשמחה היא של הילד האהוב שלכם, שהגיע למצוות ועתיד לחגוג בקרוב את אירוע בר המצווה שלו. כידוע, מדובר על יום הולדת, אך על יום הולדת שמסמן צעד חשוב בהתבגרותו של הילד שלכם. כהורים לילדים, אתם רוצים להעניק להם את הטוב ביותר, וכך, גם בעת שהם חוגגים את הגיל בעל המשמעות הגדולה במסורת היהודית – גיל 13.

 

אירוע המצווה – חוויה חד פעמית לילדים שלכם:

 

לכן, אתם בוחרים לחגוג להם את האירוע בחגיגה גדולה ומושקעת, שתשלבו בה גם אטרקציות לבר מצווה. למה כיום באירועים נהוג לשלב את האטרקציות? מהסיבה הפשוטה: הן ממנפות את האירוע והופכות אותו למיוחד, שונה ויוצא דופן. לצד האטרקציות שסומנו לא אחת כבנאליות וצפויות, ישנן אטרקציות מיוחדות שלא יפתיעו רק את קהל האורחים, אלא גם אתכם. מוכנים לחגוג את אירוע בר המצווה בחגיגה זוהרת במיוחד?

מסיבה זוהרת במיוחד לכל האורחים:

 

אז מאחר ואתם רוצים לרגש את האורחים ולא להעניק להם עוד אטרקציה מוכרת רק כדי להגיד ששילבתם אטרקציה באירוע, הרי שתוכלו לערוך לכל קהל החוגגים, ובדגש על החוויה של הילדים – מסיבת פול מון פארטי! הילדים שמעו מהאחים הגדולים שלהם ומההורים שלהם על מסיבות החוף בתאילנד, וגם הם, בצדק, רוצים טעימה! עם מסיבה שכזו, יזכו הילדים להתעטף בקישוטים זוהרים, לציורי גוף מדליקים ולחוויה גדולה ושונה מאד מזו המוכרת מחגיגות בר המצווה. אתם רוצים להבטיח לילדכם ולחבריו חגיגה בלתי נשכחת? אין ספק שאתם בדרך הנכונה.

מעוניינים להתרשם מ- איפור פול מון לאירועים של בן לחצו כאן

חוויה משגעת לקטנים וגדולים גם יחד:

 

איך הופכים את האירוע לסיפור הצלחה? משלבים בו אטרקציות שמתאימות גם לקהל הילדים וגם לקהל המבוגרים הנוכח באירוע. כך, עם אטרקציית הפול מון פארטי על רחבת הריקודים באירוע, נהנים גם הילדים המוזמנים לאירוע, וגם קהל המבוגרים באירוע. מוכנים לצבוע את האירוע בצבעים הכי זוהרים שיש שיהפכו אותו לבולט מעל לכל השאר? הולכים על מסיבת הפול מון פארטי, והולכים על בטוח!

ולגראנד פיינאלה: אטרקציה נוספת ומנצחת באירוע:

 

אז מי אמר שצריך להסתפק רק בשילוב של אטרקציה לבר מצווה? הרי שתוכלו להנות כפליים! לאחר מסיבת הריקודים הזוהרת, תוכלו לשלב אמן טלפתיה וחושים שימשיך להפנט ולרגש את הקהל. גם עם אטרקציה זו, בדומה למסיבת הפול מון פארטי, מדובר על מופע ייחודי ומרגש שמתאים גם לקהל הילדים וגם לקהל המבוגרים, שעתידים לצפות במופע מרהיב ויוצא דופן. במופע שכזה משחקים בחושים, חוצים גבולות ובעיקר צופים בהתרגשות גדולה אל מול פלאים שעד שלא רואים אותם מול העיינים – פשוט לא מאמינים.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך