מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

קריקטורות לאירועים שונים ומיוחדים

יונק דבש עם מכחול

קריקטורות לבית הספר:

במידה ואנו מעוניינים באירוע יוצא דופן והפעלה מקורית עלינו לחשוב מחוץ לקופסא. הבאת הפעלה ייחודית לאירוע שיש בו ילדים תגרום לילדים להתמוגג משמחה ולהיות מרותקים לכל אורח האירוע. הפעלה מקורית ומעניינת, שתכבוש את כל התלמידים, היא הפעלת אומן קריקטורות בחצר בית הספר. אמן הקריקטורות יוכל לצייר קריקטורה של כל הילדים אוו של המורים בבית הספר וכך באירוע תהיה תחושה של חידוש. המורים והתלמידים יוכלו להפיקק הנאה רבה מהקריקטורות ולשמור את הציורים ההומוריסטיים הללו כמזכרת. כךך האירוע יהיה אירוע שיש בו אמירה ומשמעות, אירוע שכולם יזכרו לאורך זמן רב.

קריקטורות – לאירועים משפחתיים:

גם לאירועים משפחתיים ומלץ להזמין אמן קריקטורות כדי לגוון את הפעילויות שיש בהם. אם אנחנו רוצים להפוך את האירועים המשפחתיים שלנו למהנים ולמיוחדים יותר כדאי לנו לגוון את סוג הפעילות שיש בהם. אם אנחנו רוצים שאירוע משפחתי במשפחה שלנו יהיה הרבה יותר מסתם מסיבה שיש בה אוכל ומוזיקה אנחנו יכולים להזמין אמן קריקטורות שיצייר את האירוע ויתעד אותו עם הכישרון המיוחד שלו. בסופו של האירוע לנו ולכל בני המשפחה שלנוו תהיה מזכרת ייחודית מאוד שיש בה אמנות, צבע, יצירתיות וגם הרבה מאודד הומור ואסתטיקה. הקריקטורות יכולות להיות ייחודיות מאוד והן יכולות לבטא את האופי של מי שהן מתעדות בצורה משעשעת ויפה.

קריקטורות – לימי הולדת של ילדים

אמן קריקטורות יכול להפוך גם את יום ההולדת של הילדים שלנו ליום הולדת מיוחד ומקורי יותר. אם אנחנו רוצים להשקיע במסיבת יום ההולדת של הילד שלנו ולהפוך אותה למסיבה שיש בה הרבה מאוד חידושים ויופי אנחנו יכולים להזמין אמן איפור ואמן קריקטורות שיציירו ויבדרו את הילדים במסיבה. פעילות מסוג זה עדיפה בהרבה על פני פעילות נדושה כמו ליצן או קוסם. הקריקטורות יכולות לעודד את העין הביקורתית של הילדים שלנו והן יכולות לאפשר להם ללמוד שלהומור יש גם כוח להוביל להנאה רבה ויצירה של קשרים חברתיים חדשים. ציורים הומוריסטיים אלו יכולים לגרות את הדמיון ואת הסקרנות של הילדים שלנו ולאפשר להם ליהנות במסיבה ממצב רוח מרומם וטוב.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך