מתנות לקיץ לילדים

יונק דבש עם מכחול

ילדים זה שמחה ומתנות זה שמחה. מכאן ששילוב השניים יוצר שמחה גדולה. עוד מעט הקיץ יגיע והילדים יצאו לחופשת הקיץ. זהו הזמן שלנו לבלות איתם קצת יותר, בלי הצורך לשלוח לבית הספר, למבחנים ולשיעורי הבית. מי לא רוצה לפעמים לפנק את הילדים שלו במשהו מגניב? ישנן כל כך הרבה אופציות למתנות שאפשר לקנות לילדים בקיץ. למעשה אפשר ללכת לכל חנות מתנות או פופ בקניון ולמצוא מתנה נחמדה בה ילדנו חפצים. מצד שני אפשר להפתיע את הילד במשהו שהוא גם יותר אישי וייחודי לו ולנו. נא להכיר את מג'יק בן – אמן גרפיטי וקריקטוריסט שיכול ליצור לכם מתנות ייחודיות ויפות לקיץ בשילוב פריטים יומיומיים ואמנות גרפיטי ייחודית.

 

קצת על מג'יק בן

מג'יק בן הוא אמן העוסק בגרפיטי וקריקטורות. כבר מגיל צעיר, הוא ניחן בכישרון ייחודי כצייר ומאייר ואף בצבא שימוש כמאייר צבאי בשיטות שונות. במהלך השנים השתלם בן בקורסים רבים כגון פוטושופ, וגרפיקה על מנת לשכלל את כישוריו. בתקופה שבה אמנות הגרפיטי אינה רק אמנות רחוב מחאתית, בן משדרג ויוצר אמנות ייחודית על בסיס אמנות הגרפיטי ושיטות חדשות.

כיום השימוש שלו בשיטות אייר בראש ואולטרה דיפ מאפשר עיצובי קריקטורות וגרפיטי ייחודיים שיכולים לשדרג כל מתנה שתרצו לקנות לילדים שלכם. חשוב לציין כי כל המוצרים המוצעים לכם עשויים מצבעים איכותיים שעמידים במים, חיי המדף  שלהם ארוכים והם עמידים בפני כביסות רבות. כמו כן, גם החומרים מהם עשויים המוצרים עליהם נעשית עבודת האמנות מיוצרים מחומרים איכותיים ועמידים. המשיכו לקרוא כדי לראות אילו מתנות שוות בן יכול להכין בשביל ילדיכם.

 

כובעי גרפיטי

הקיץ חם והשמש הישראלית קופחת. כשהילד יוצא לטיול עם תנועת הנוער ואפילו רק להסתובב עם חברים בעיר או עם הכלב למטה, מומלץ שיהיה עם כובע על הראש. ומה טוב יותר מכובע עם עיצוב גרפיטי ייחודי בשביל הילד שלכם? אחת מהתמחויותיו של אמן הגרפיטי מג'יק בן היא כובעי גרפיטי. כובעים ממבחר סוגים שעליהם ציורי גרפיטי או השם של הילד שלכם. ניתן לבחור ממגוון של תמונות או פשוט לבקש את שמו של הילד על הכובע. ניתן לבחור כובעי מצחייה, קש ואפילו כובעי גרב.

 

 תיקי גרפיטי

הילדים שלכם הולכים לבריכה, לקייטנה או סתם לקניון? תמיד מומלץ שילכו עם תיק קטן או גדול ובו ארנק, בקבוק מים להרוות את צימאונם ושאר פריטים לשימוש אישי. אז נכון שאפשר לקנות תיקים עם הדפסה של פיקאצ'ו או הלו קיטי בכל מקום, אבל לילד שלכם מגיע קצת יותר מהתמונה הסטנדרטית שאפשר למצוא בכל מקום ובכל חנות. מג'יק בן יכול לעזור בשמחה גם כאן. באתר ניתן לבחור מגוון תיקים, כגון תיקי שרוך, ילקוטים וכמובן שמשלבים את הילד כחלק מעיצוב הגרפיטי שעל התיק.

 

מגבות גרפיטי

כובעים יש לנו, תיקים יש לנו ועכשיו גם מגבות. הקיץ זו עונת המגבות, לוקחים מגבת ליום או לבריכה. במקום לקנות עוד מגבת חלקה רגילה או מגבת חוץ עם ציור בנאלי, אפשר לפנות למג'יק בן ולקנות מגבת עם עיצוב גרפיטי משגע שכמובן לא יורד במים. המגבות הן גדולות בגובה של 70X140 סנטימטרים ובאיכות גבוהה. הצבעים בהם נעשה שימוש הם צבעים איכותיים ועמידים למים, אשר אינם יורדים בכביסה. כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור עיצוב ולמסור את שם ילדכם ותקבלו מגבת עם עיצוב גרפיטי שהילד ישמח ללכת איתה לים ולבריכה.

 

חולצות גרפיטי

חולצות מודפסות ישנן בשפע ולמעשה כל אחד יכול לצייר על ולעצב אותה. מי מאיתנו לא צייר על חולצה בשביל תחפושת לפורים? מצד שני לא לכולנו יש את היכולת לעצב חולצות המיועדות לחיי היומיום בעצמנו. אם אנחנו רוצים לקנות לילד חולצה בעיצוב אישי שתציג את האישיות של הילד  – מדוע לא לבחור בחולצות עם עיצב גרפיטי מיוחד ומעניין? ניתן לפנות למג'יק בן ולבחור חולצה ועיצוב גרפיטי עם השם של הילד והרי לכם חולצה ייחודית ומגניבה לילד. הילד יקבל בגד חדש וייחודי.

 

קריקטורה דיגיטלית

מג'יק בן אינו רק עוסק בגרפיטי אלא הוא גם קריקטוריסט מוכשר. כולנו מכירים את ציירי הקריקטורות היושבים בטיילות חוף בערים שונות כמו אילת ורבים מאיתנו אף ישבו מול אמן זה או אחר לציור הקריקטורה שלהם. אתם מוזמנים לשלוח תמונה למג'יק בן ובעזרת בכישרונו ומיומנותו תקבלו קריקטורה דיגיטלית של ילדיכם, שאותה תוכלו לתלות על קירות חדריהם. ילדיכם יוכלו להנות מתמונה משעשעת של עצמם בחדרם והצורך לשבת בשקט אל מול האמן נחסך מהם.

 

קריקטורה על חולצות

גם כאן, מדובר בקריקטורה בעיצוב ייחודי ולא סתם תמונה גנרית. בעזרת תמונה ומעט פרטים על הילד, יוכל מג'יק בן ליצור קריקטורה מצחיקה וחכמה של ילדכם על חולצה. תהיה זו מתנה ייחודית שתלהיב את ילדכם ואת חבריו.

 

איך אנחנו יודעים שהילדים יאהבו דווקא את המתנות הללו?

בעידן של היום, הילדים, כמו גם המבוגרים, רוצים להתבלט ולהציג את עצמם ואת האישיות שלהם כאינדיבידואלים. מתנה בעיצוב אישי, אשר משלבת פריטים לשימוש יומיומי הינה הדבר הטוב ביותר כדי להציג את מי שאנחנו ומה שאנחנו. הפריט היומיומי הופך את המתנה למעשית ושימושית מאחר וזהו מתנה שהילד ישתמש בה בחיי היום יום, אם ילך לבריכה, לים, לקניון או בירידה עם הכלב או לשחק עם החברים בשכונה.  בנוסך לשימושיות, המתנה מגיעה עם טוויסט שהופך אותה לאישית וייחודית. הטוויסט נעשה על ידי עיצוב הגרפיטי או הקריקטורה הדיגיטלית אשר הופכים  את פריט היום יומי למשהו אישי ומיוחד ולא עוד פריט גנרי.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך