מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

אטרקציית קיר גרפיטי

יונק דבש עם מכחול

אטרקציית קיר גרפיטי – מג'יק קריקטורות:

בשנים האחרונות אפשר למצוא מבחר עצום של אטרקציות לאירועים, ההופכות את היום עצמו למיוחד, מעניין ובעיקר גם למהנה הרבה יותר. קיר גרפיטי הוא אחת מהן, ואפשר לשלב אותו בכל אירוע, ולא משנה היכן הוא מתקיים. קיר גרפיטי מתאים לאירועים, המיועדים לילדים, וגם לאירועים למבוגרים. הוא יכול להיות אטרקציה נפלאה במסיבת יום הולדת ואפילו בחתונה.

אטרקציה מופלאה לכל אירוע ולכל מסיבהקיר גרפיטי לאתר+בנאדם צובע אטרקציית קיר גרפיטי
בין אם מדובר באירוע לילדים ובין אם זהו אירוע למבוגרים, ישנן לא מעט דרכים, ובעיקר יצירתיות מאד, שיכולות להפוך את האירוע להרבה יותר מיוחד. אפשר למצוא חברות רבותת המציעות את שירותיהן לאירועים ומעמידות לרשותם מבחר של אטרקציות נהדרות כמו גרפיטי על מגבות. קיר גרפיטי, שהפך בשנה האחרונה לאטרקציה "חמה" מאד בתחום האירועים וגם לגימיק בלתי רגיל, הינו בד גדול מאד (2 מטרים על 3 מטרים), שעליו מצייר האמן, באמצעות איירבראש, ציורים שונים וגם את שמו של החוגג וממש במרכזו ומקיף זאת עם ציור של לבנים, המשווים לבד כולו מראה של קיר גרפיטי אמיתי. על כל אחת מהלבנים יכולים האורחים לכתוב את ברכותיהם וכיתובים נוספים, ואחר כך להצטלם לפניו, כשהוא משמש כרקע. זוהי פלטפורמה ייחודית ומקורית מאד לצילומי משפחה ובעיקר גם מזכרת מיוחדת מאד מהאירוע.
קיר ייחודי זה יכול להתאים כאמור לאירועים של ילדים, כמו מסיבת יום הולדת גדולה, כמו מסיבת בר או בת מצווה וגם מסיבת ברית או בריתה. אפשר להזמין אותו לפעילויותת המתקיימות במהלך החגים או בקיץ ומיועדות לילדים ולא רק לאירועים. הקיר יכול לקחת חלק גם באירועים אחרים, שבהם משתתפים מבוגרים, כמו חתונה, כמו מסיבת גיוס או מסיבת שחרור, או כל אירוע חשוב אחר שרוצים לשלב בו אטרקציה ייחודית כמעין זו.

יתרונות רבים באטרקציה אחת:

גולת הכותרת של אטרקציית קיר הגרפיטי זו היכולת ליהנות מפעילות יצירתית וכיפית מאד. האורחים יכולים להרגיש, ולו לרגע אחד, כמו אמני גרפיטי אמיתיים ולכתוב את הברכה האישית שלהם על הבד עצמו. מדובר בטרנד מוביל שתפס תאוצה בכל העולם, ולא רק בישראל, והוא ללא ספק פתרון נהדר לכל מסיבה וגם לכל אירוע. את קיר הגרפיטי אפשר לשלב לצד אטרקציות נוספות לאירוע או להפוך אותו לאטרקציה המרכזית. הוא מושך תשומת לב רבה ובעיקר גם מעורר עניין. כל אחד מהאורחים, ולא משנה מה גילו, יכול לקחת חלק בזה ובכמה פעולות פשוטות, ובעיקר גם מהנות! זוהי מזכרת נפלאה מאירוע ייחודי וגם מקום לביטוי עצמי ולקצת יצירתיות.
אם ברצונכם לשלב את האטרקציה המופלאה באירוע שלכם מוזמנים ליצור קשר עם בן מייסד חברת מג'יק קריקטורות.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך