מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

בית דפוס המתמחה בעיצוב הזמנות לחתונה

יונק דבש עם מכחול

בשמחה רבה ובקול תרועה החלטתם להתחתן. מזל טוב! השלב הבא אחרי בחירת אולם הוא ההזמנות. אתם כבר עשיתם רשימה של מוזמנים וכעת נותר לכם לגשת לבית דפוס ולבצע את ההזמנות לחתונה. אבל לאן ניגשים? ואיזה בית דפוס באמת מתמחה בעיצוב הזמנות לחתונה?

ניתן לבחור לפי המלצה או לפי הרשת, לחפש את בית הדפוס שמציג את העבודות שלו וכך למעשה ניתן לבדוק ולעשות השוואת מחירים.

מחלקה של מתחתנים:

בית דפוס המתמחה בהזמנות לחתונה הוא לא עניין של מה בכך, הזמנות לחתונה הוא מבוקש ותדיר. זוגות צעירים מתרגשים מאוד מהמעמד וחשוב להם שכל הזמנה תהייה מוקפדת ומכובדת ותשקף את האהבה שלהם, שהאורחים שלהם יתרשמו מההזמנה והיא תגרום להם להמתין דרוכים עד לאירוע. כשההזמנה תעוצב על ידי חברת הדפוס בשיתוף הזוג, הם יקבלו מנעד של רעיונות מקוריים או שאפשר שיגיעו מוכנים עם רעיון משלהם שהוא כבר מגובש וכל מה שניתן לעשות הוא להדפיס. ניתן לקבל מחברת הדפוס מעין דמו שהוא מראה את ההזמנה לפני ההדפסה שלה לכמויות, ואז ניתן לעשות מקצה שינויים אם יש צורך.  

נייר הזמנה:

הזמנה לחתונה היא הזמנה שאמורה להרשים ולשמח. האיכות של ההדפסה והעיצוב, אמור להיות ייחודי, מקורי ומאוד מזמין וכמובן גם מרגש. ההזמנה מודפסת לרוב על נייר 350 גרם איכותי ביותר שמצופה לקה משני הצדדים מה ששומר על ההזמנה. בנוסף ההזמנות גם מודפסות ברמה גבוהה של דפוס דיגיטאלי.

קריקטורות לכל אירוע:

מה יותר מצחיק ושובה לב מקריקטורה? קריקטורה מעניקה לכל סוג של אירוע, הרבה הומור, סגנון ואופי צעיר ומדליק. בבית דפוס ישנם אמני קריקטורות שזה כישרונם והם מתמקצעים בתחום והם יכולים להעביר כל מסר על ידי קריקטורה קסומה. לדוגמא: בני הזוג שעומדים להתחתן בדמויות של קריקטורה על גבי ההזמנה או לחילופין מסר שמובא בציור קריקטורה ומסמל אירוע של ברית או בת מצווה וכל מסר אחר שרק תחפצו. הקריקטורות מצחיקות וצבעוניות ומאפשרות לדמיון לנסוק ולחייך מול אותו הציור והרעיון שהוא מביא אתו. ניתן להדפיס קריקטורות היום גם על גבי לבוש וכובעים ועוד.

הדפסה של כרטיסי ביקור מיוחדים:

בחברת דפוס שמדפיסה הזמנות לחתונה, יש עוד סוגי הדפסות, כמו הדפסה על מגנטים והדפסה של כרטיסי ביקור. הרבה אנשים מעוניינים בכרטיס ביקור של העסק  או של השירותים שהם מספקים, כרטיס שיהיה מרשים ועיצובי ועמיד באיכות נייר שלו. כמו הזמנות לחתונה, גם כרטיסי ביקור נהוג להדפיס על נייר 350 גרם איכותי שמצופה לק משני צדיו. כרטיס ביקור עיצובי בכוחו לפרסם את העסק שלכם ולהשאיר רושם חזק. תוכלו להשאיר אותו בידיו של האנשים הרלוונטיים וככל שהוא ימשוך את העין כך תזכרו יותר.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך