מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

רעיונות למתנות סוף שנה למסיבות סיום ולילדים

יונק דבש עם מכחול

עוד ארבעה חודשים זה מגיע – סוף שנת הלימודים. הילדים יוצאים לחופשת קיץ מבית הספר והגן. זה הזמן להתחיל לחשוב על איך מתארגנים למתנות סוף שנה לילדים במסיבות הסיום בגנים ובבתי הספר. אם מתחשק לכם להפתיע את הילדים במתנה קצת יותר מיוחדת הפנו את ועד ההורים או פנו בעצמכם אל מג'יק בן. מג'יק בן הוא אמן גרפיטי וקריקטוריסט שיכול ליצור לכם מתנות ייחודיות ויפות לסוף השנה בשילוב פריטים יומיומיים ועיצוב גרפיטי או איורי קריקטורות שהילדים יאהבו.

 

קצת על מג'יק בן

בן אימרגוט הוא אמן העוסק בגרפיטי וקריקטורות. מכירים את אלו שתמיד מתנדבים לאייר את ספרי המחזור? זה בדיוק בן. כבר מגיל צעיר, הוא בלט בכישרון ייחודי כצייר ומאייר ואף בצבא שימוש כמאייר צבאי בשיטות שונות. במהלך השנים השתלם בן בקורסים רבים כגון פוטושופ, וגרפיקה על מנת לשכלל את כישוריו. כיום השימוש שלו בשיטות איירבראש ואולטרה דיפ מאפשר עיצובי קריקטורות וגרפיטי ייחודיים שיכולים לשדרג כל מתנה שתרצו לקנות לילדים שלכם. חשוב לציין כי כל המוצרים המוצעים לכם עשויים מצבעים איכותיים שעמידים במים, חיי המדף  שלהם ארוכים והם עמידים בפני כביסות רבות. כמו כן, גם החומרים מהם עשויים המוצרים עליהם נעשית עבודת האמנות מיוצרים מחומרים איכותיים ועמידים. המשיכו לקרוא כדי לראות אילו מתנות שוות בן יכול להכין בשביל ילדיכם.

 

כובעי גרפיטי

הקשר בין קיץ וטיולים כבר ברור לכולם. ומה חשוב יותר מכובע לילד שיגן עליו מהשמש הישראלית החזקה בטיול מתנועת הנוער או עם המשפחה? בקיץ הישראלי חשוב מאוד להיות עם כובע על הראש ואם הכובע עם עיצוב גרפיטי ייחודי בשביל הילד שלכם – הילד ללא ספק יתלהב יותר לשים אותו על הראש. אחת מהתמחויותיו של אמן הגרפיטי מג'יק בן היא כובעי גרפיטי. כובעים ממבחר סוגים שעליהם ציורי גרפיטי או השם של הילד שלכם. אפשר לבחור ממגוון של תמונות או פשוט לבקש את שמו של הילד על הכובע. ניתן לבחור כובעי מצחייה, קש ואפילו כובעי גרב. כך גם מקבלים מזכרת ממסיבת הסיום וגם מקבלים פריט לבוש מגניב ושימושי לקיץ.

 

תיקי גרפיטי או קריקטורות

תיקי גרפיטי יכולים להיות מזכרת נהדרת ממסיבת הסיום ובנוסף יכולים להיות שימושיים במהלך הקיץ לילדים. הרי "כל אחד צריך איתו תיק קטן". ניתן לבחור תיקי ילקוט או תיקי שרוך ולבקש עיצוב גרפיטי או הדפסה של קריקטורה של הילדים. מי לא ירצה ללכת עם תיק שיש לו עיצוב מגניב או תמונה מצחיקה של עצמו. באתר של מג'יק בן ניתן לראות מבחר אפשריות לעיצובי גרפיטי שיתאימו למתנה למסיבת הסיום של ילדיכם.

 

מגבות גרפיטי או עם קריקטורות

כובעים יש לנו, תיקים יש לנו ועכשיו גם מגבות. הקיץ זו עונת המגבות. לוקחים מגבת לים או לבריכה. במקום לקנות עוד מגבת חלקה רגילה או מגבת עם סתם ציור, אפשר לפנות למג'יק בן ולקנות מגבות עם עיצוב גרפיטי משגע. המגבות הן גדולות בגובה של 70X140 סנטימטרים ובאיכות גבוהה. הצבעים בהם נעשה שימוש הם צבעים איכותיים ועמידים למים, אשר אינם יורדים בכביסה. כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור עיצוב ולמסור את שם ילדכם ותקבלו מגבת עם עיצוב גרפיטי שהילד ישמח ללכת איתה לים ולבריכה. פחות בא לכם גרפיטי? בכיף! אפשר לעשות מגבות עם קריקטורה של כל ילד וילדה, וכך הילדים זוכים במגבת עם טוויסט משעשע לים ולבריכה.

 

חולצות גרפיטי או עם קריקטורה

חולצות מודפסות יש מלא ולמעשה כל אחד יכול לצייר ולעצב חולצה. מי מאיתנו לא צייר על חולצה בשביל תחפושת לפורים? אבל אם בא לכם חולצה קצת יותר מיוחדת כמתנה לילדי הכיתה או הגן אפשר לבחור בחולצות עם עיצוב גרפיטי מיוחד ומעניין. ניתן לפנות למג'יק בן ולבחור חולצה ועיצוב גרפיטי עם השם של הילד ויש לכם חולצה ייחודית ומגניבה לילד. הילד יקבל בגד חדש וייחודי.  ואם בא לכם קריקטורה על החולצה, גם זה אפשרי. תוכלו לקבל גם חולצות עם הדפס של קריקטורה דיגיטלית. בעזרת תמונה ומעט פרטים על הילד, יוכל מג'יק בן ליצור קריקטורה מצחיקה וחכמה של ילדכם על חולצה. תהיה זו מתנה ייחודית שתלהיב את ילדכם ואת חבריו.

 

מזכרת מהחורף – מטרייה בעיצוב אישי

החורף עוד רחוק כשמגיע סוף שנת הלימודים ובכל זאת, מתנה מקורית למסיבות הסיום היא מטרייה עם עיצוב גרפיטי משגע. המטרייה יכולה להיות מקושטת עם שמות הילדים או ציור נחמד או שם הגן או הכיתה. הילדים ללא ספק יחכו לחורף כדי ללכת עם המטריות המיוחדות שלהם לבית הספר ולגן.

 

קריקטורה וגרפיטי על קלמרים

מתנה נהדרת לסוף ולתחילה השנה יחד היא קלמר בעיצוב גרפיטי או עם איור קריקטורה עליו. מתנה קטנה וסמלית לכל ילד וגם כאן יש משהו אישי. אפשר לעצב את השם של כל ילד על הקלמר ולעשות קלמרים עם ציורים שונים, דמויות קריקטורה של כל אחד מהילדים בכיתה או בגן ועוד. לילדים לא תהיה סבלנות כבר לחכות לתחילת השנה או לקייטנה כדי להשתמש בקלמר המקושט.

 

וזה הכל?

באתר של מגי'ק בן תוכלו לראות את המון הצעות למתנות מיוחדות, של חפצים מגניבים בעיצוב של גרפיטי מדהים או עם הדפס קריקטורות משעשעות. חוץ מזה, אם בא לכם על רעיון אחר, צרו קשר עם מג'יק בן באתר ובטוח תוכלו לקבל עוד רעיונות, הצעות והשראות. בגרפיטי ובקריקטורות השמים הם הגבול וללא ספק בן ישמח לעזור לכם לבחור את המתנה הטובה ביותר בעבור ילדי הגן או הכיתה שלכם.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך