מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

אטרקציות ורעיונות לימי הולדת

יונק דבש עם מכחול

אם בעבר ילדינו הסתפקו בחגיגה קטנה בבית, עם די ג'יי או מפעיל כלשהו, כיבוד קל של פיתה עם חומוס ומלפפון חמוץ, עוגה ושקית הפתעות לסיום, הרי שהיום, ימי הולדת כמו הרבה אירועים אחרים הפכו להפקות גדולות ונעשים הרבה פעמים מחוץ לבית. ימי הולדת רבים, נעשים במקומות כגון משחקיות, אולמות באולינג או בתי קולנוע המציעים בעצמם שלל אטרקציות לאורחי המסיבה. אם בא לכם להכניס קצת צבע ואמנות למסיבה מומלץ מאוד לחשוב על  הפעלות גרפיטי למיניהן. הכירו את מג'יק בן. אמן גרפיטי וקריקטוריסט שיכול לשדרג את חגיגות יום ההולדת של בנכם או בתכם לאירועים בלתי נשכחים.

 

מיהו מג'יק בן

בן אימרגוט, ובשם הבמה שלו – מג'יק בן, בלט בכישרון ציור ואיור כבר מגיל צעיר. זוכרים את מי שאייר את ספר המחזור שלכם? בן הוא אחד מאותם התלמידים שעשו זאת וגם בתור חייל שמש כמאייר צבאי. במהלך השנים כדי לשדרג את כישוריו האמנותיים רכש בן ידע בתחומים נוספים כגון איור בפוטושופ ולימודי גרפיקה.

מג'יק בן מתמחה בשני תחומים עיקריים: האחד הוא ציור קריקטורות ועיסוק בקריקטורות דיגיטליות, אותן ניתן להדפיס על חולצות ספלים ושאר פריטים; השני הוא אמנות גרפיטי. מג'יק בן מציע מגוון אטרקציות בהן גרפיטי הוא המרכז, כולל קירות גרפיטי, ציור גרפיטי על הגוף ופריטי לבוש עם ציורי גרפיטי. בשני התחומים, ניתן להשתמש בשירותיו של בן באירועים שונים או כמתנות.

 

קיר גרפיטי

אנו מציעים לכם קיר גרפיטי גדול שעליו ייכתבו הברכות. קיר הגרפיטי הוא בעצם בד לבן המתוח על קונסטרוקציה של שניים על שלושה מטרים. על הבד מצוירות לבנים וכך נוצר אפקט של קיר אמיתי. במרכז הבד רשום השם של חתן או כלת יום ההולדת באותיות גדולות וצבעוניות שנעשות על ידי אמן הגרפיטי ומסביב נותר מקום פנוי לכתיבת הברכות לציור ציורים.

בסוף האירוע מקבלים האורחים טושים צבעוניים שאיתם ניתן לכתוב ברכות או לצייר על לבנות הקיר. בנוסף, חתן או כלת האירוע והאורחים יכולים להצטלם ליד הקיר במהלך האירוע וליצור תמונות משעשעות. מה קורה בסוף האירוע?  הבד ועליו כל הברכות נמסר להורים וכך נותרת מזכרת מיוחדת מחגיגת בר או בת המצווה. ניתן להשתמש בבד כסדין לפיקניק או לחוף הים.

 

מסיבת פול מון בלי לנסוע לתאילנד

מתכננים אירוע בחוץ? חושבים על אטרקציה חווייתית וייחודית שילד או ילדת יום ההולדת והאורחים לא יישכחו? כדאי לכם לשקול מסיבת פול מון לחגיגות יום ההולדת. מסיבת פול מון לא רק תמנף את האירוע שלכם אלא גם תוסיף לממד הבידורי שלו והאורחים ייצאו עם ערך מוסף. במסיבת פול מון מגיעה מאפרת עם תותחי אולטרה וצבעים מיוחדים הזוהרים באולטרה ומאפרת את הילדים כרצונם.

בנוסף המאפרת מחלקת זוהרים ומנצנצים ברחבת הריקודים. אופציה נוספת היא לשלב גם קעקועי פול מון בטבילה. שיטה זו הנקראת אולטרה דיפ פופולרית באירופה וייחודית בארץ למג'יק בן. הקעקועים נעשים על ידי שימוש בצבעים הצפים במיכל מיוחד. הילדים טובלים את ידיהם בצבעים ונוצרת תצורה פסיכודלית יפהפייה. התצורה על כל יד היא ייחודית ואחרת.

 

הפעלות גרפיטי

אמן גרפיטי שעושה את כל העבודה זה דבר נהדר. הוא מפיק לנו את קיר הגרפיטי או מתנות מעוטרות בעיצוב גרפיטי לאורחי המסיבה. אך אם מתחשק לכם לאפשר לילד או ילדת יום ההולדת ולחבריהם להתנסות בגרפיטי, הגעתם למקום הנכון.

הפעלות גרפיטי מאפשרת ערך מוסף ליום ההולדת שכן הילדים מקבלים אפשרות לביטוי אמנותי ייחודי בשיטה אומנותית שלאו דווקא יחשפו אליהם בשיעורי האומנות בבית הספר או בחוגי האומנות אחר הצהריים. הילדים זוכים לחוות את הצבעים והשימוש בהם בעצמם ולא רק מצפייה באמן הגרפיטי. לא מדובר כאן בעוד חוג אלא בפעילות כיפית ומגבשת שתותיר טעם של עוד וזיכרון בלתי נשכח מיום ההולדת של בנכם או בתכם.

 

חולצות גרפיטי

בניגוד להפעלת גרפיטי, קעקועים או קיר גרפיטי, כאן לא מדובר באטרקציה שנועדה להפעיל את אורחי חגיגת יום ההולדת אלא אטרקציה שהיא יותר מזכרת. חולצות גרפיטי הינן חולצות מעוצבות אישית בטכנולוגיית איירבראש. בטכנולוגיה זו הצבע מותז על ידי לחץ אוויר מתון ודחוס ונוצר אפקט גרפיטי ייחודי על החולצה.

למה ייחודי? כי אין מדובר כאן בהדפסה על החולצה אלא בהתזת צבע ישירה, מה שגורם לכך שבכל חולצה יש חותם שונה. כמו כן, העובדה שמדובר בהתזת צבע גורמת לחולצות אלו להיות עמידות יותר ולאורך שנים. ילד או ילדת יום ההולדת יכולים ללבוש חולצת גרפיטי ייחודית להם עם מסר הומוריסטי לאורחים או פשוט עם השם שלהם או תאריך האירוע. בנוסף, ניתן לתת חולצות גרפיטי במתנה לאורחי האירוע, אשר יוכלו לצאת עם מזכרת מיוחדת ומתנה עם ניחוח אישי.

 

כובעי גרפיטי

פחות בעניין של חולצות? אולי יעניינו אתכם כובעי גרפיטי. כמו בחולצות גם כאן מדובר על כובעים שעליהם ישנו עיצוב גרפיטי הנעשה בטכנולוגיה של טבילה או באיירבראש. הכובע יכול להכיל את שם חתן או כלת יום ההולדת, את תאריך האירוע, או לחילופין את שמות האורחים.

השמות נכתבים על רקע של ציור וכך נוצר לו כובע מיוחד וייחודי לכל אורח. את הפונטים, העיצובים והצבעים אתם כמובן בוחרים ומג'יק בן מכין את הכובעים לפי רצונכם וטעמכם האישי. ניתן לבחור בין כובעי קש לכובעי מצחייה. כך או כך, יוכלו אורחי יום ההולדת להנות ממתנה שימושית לקיץ הישראל וממזכרת ייחודית מאירוע בלתי נשכח.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך