מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

חולצות גרפיטי לאירועים

יונק דבש עם מכחול

אירועים בישראל ברבות השנים הפכו לפסטיבלים שלמים. לא עוד ימי הולדת בהם יש משחקי חברה, פיתה עם חומוס ומלפפון חמוץ ובסוף שקית עם הפתעות, אלא הפקה שלמה והרבה פעמים באולם או משחקיה ולאו דווקא בבית. כך המקרה גם בחתונות, חגיגות בר/בת מצווה וכדומה. כמו כן, אין כמעט אירוע היום שבו המשתתפים לא מקבלים איזושהי מתנה קטנה למזכרת. זה מתחיל ממגנטים עם תמונות ויכול להגיע גם לצמחים או ציורים מיוחדים. אלו אכן מתנות מקסימות, אבל כאלו שאורך חיי המדף שלהן לא ארוך במיוחד. מג'יק בן מציע לכם חולצות גרפיטי לאירועים. מתנה שתישאר עמידה לאורך שנים ועם חותם ייחודי לכל אחד ואחת מהמשתתפים באירוע על ידי עיצוב גרפיטי ייחודי בטכניקת איירבראש.

 

מיהו מג'יק בן?

מג'יק בן הוא בן אימרגוט, אשר מגיל צער בלט בישרון ציור ואיור. זוכרים את מי שאייר את ספר המחזור שלכם? בן הוא אחד מאותם התלמידים שעשו זאת וגם בתור חייל שמש כמאייר צבאי. במהלך השנים כדי לשדרג את כישוריו האמנותיים רכש בן ידע בתחומים נוספים כגון איור בפוטושופ ולימודי גרפיקה.

בן מתמחה בשני תחומים עיקריים: האחד הוא ציור קריקטורות ועיסוק בקריקטורות דיגיטליות, אותן ניתן להדפיס על חולצות ספלים ושאר פריטים; השני הוא אמנות גרפיטי. מג'יק בן מציע מגוון אטרקציות בהן גרפיטי הוא המרכז, כולל קירות גרפיטי, ציור גרפיטי על הגוף ופריטי לבוש עם ציורי גרפיטי. בשני התחומים, ניתן להשתמש בשירותיו של בן באירועים שונים או כמתנות.

 

מה הקשר בין חולצות ובין גרפיטי?

כולנו מכירים את אמנות הרחוב הנקראת גרפיטי. אמנות שהחלה כמחאה והפכה לאט לאט גם למיינסטרים. השימוש בגרפיטי מאפשר עיצובי ייחודיים ובעלי הבעה אישית, אשר משדרגים כל פרט ופרט. אחד המוצרים הבולטים שמג'יק בן מציע הינו חולצות גרפיטי. אלו בעצם חולצות אשר עליהם יש עיצוב גרפיטי. אתם יכולים לבחור את הפונט של האותיות, הצבעים וממבחר עיצובים שונים והחולצות מגיעות לאירוע או כמתנה אישית.

העיצוב מיוצר בשיטת איירבראש – מברשת אוויר. השיטה מבוססת על התזת צבע מגוף דמוי עץ על ידי לחץ אוויר דחוס ומתון. שיטה זו משמשת ליצירת גרפיטי על קירות וכך בעצם יישום השיטה על חולצות יוצר אפקט של גרפיטי על החולצות. בנוסף, מאחר וגרפיטי  הוא דבר שלא ניתן לשכפל, גם אם ישנו עיצבו או ציור דומה על החולצה, עדיין הגרפיטי ייצור עיצוב ייחודי לכל חולצה ובכך כל משתתף המקבל אותה מקבל משהו מקורי וייחודי. כך גם אם רוצים חולצה שבה יש לוגו או שם מסוים לכולם, עדיין יהיה בכל חולצה חותם אישי. חולצות גרפיטי נותנות תחושה של אחידות וייחודיות בו זמנית עקב השילוב של אלמנטים זהים עם מגע ועיצוב ייחודיים בכל חולצה.

 

אילו רעיונות אפשר לשים על חולצות גרפיטי?

באמנות כמו שבאמנות, אין דבר כזה שאין דבר כזה. השמים הם הגבול לאלמנטים שניתן לשים על חולצות גרפיטי וכללים כמובן, תמונות, ביטויים או תאריכים ועוד. הדבר הכי חשוב הוא לוודא את מטרות האירוע – עסקי או אישי.

אירוע עסקי נועד לקדם מוצר מסוים או חברה מסוימת. ניתן במקרה כזה לשים על החולצה את הלוגו של החברה או את סמל המוצר שרוצים לקדם ועליהם להוסיף צבעים וטקסט. השימוש בטכניקת האיירבראש מוסיף תחושה טרנדית לחולצות ומושכת את העין. דברים אלו יוצרים עניין, ומעודדים שיווק ופרסום בצד איכות.

אירוע אישי לעומת זאת, מטרתו יותר אינטימית וכאן ניתן להשתמש בתאריכים, משפטים ספציפיים ואף לתת לדמיון חופש וליצור ציורים שמביעים את הקשר בין נותן המתנה למקבלה או שיישארו למזכרת מהאירוע לכל הנוכחים. כך או כך, כולם יקבלו מתנה שהיא גם אישית וייחודית, אך גם יוצרת איזושהי אחדות בין הנוכחים באירוע.

 

באילו אירועים מתאים לשלב חולצות גרפיטי?

התשובה לשאלה הזו מבחינתנו ברורה – בכל אירוע. ובכל זאת הנה מספר דוגמאות לאירועים בהם מומלץ לשלב חולצות גרפיטי.

מסיבות רווקים – החברים שלך משקיעים באירוע כיפי לחגוג את סוף הרווקות שלך ואתה מצדך יכול להפתיע אותם במתנה אישית וייחודית לכל אחד מהמשתתפים במסיבה שלך. מה יכול להיות על החולצה? בדיחה פרטית, תמונה כלשהי, תאריך המסיבה או תמונה של כל החברים יחד או לחוד. כך לחברים המגיעים למסיבת הרווקים יישאר זיכרון נחמד ומשעשע מהמסיבה.

חתונות – אז אולי בחתונה מרובת משתתפים פחות נשלב את החולצות כמתנה, אך אפשר לשלבם כחולצות לחתן ולכלה. ידוע הרי שלאחר החופה והקידושין גם החתן וגם הכלה את הבגדים מחליפים ויחד צועדים לרחבת הריקודים. ניתן לעצב לחתן ולכלה חולצות גרפיטי המשלבות תאריך החתונה או מסר משעשע מהחתן לכלה ומהכלה לחתן. אפשר גם שיהיה על החולצה מסר מצחיק לאורחים. ללא ספק, החלפת הבגדים היא חלק שכבר מצפים לו בחתונות, והוספת אלמנטים של גרפיטי והומור, יוסיפו עניין וייחודיות לרגע החשיפה.

חגיגות בר/בת מצווה – כאן אפשר לשלב חולצות גרפיטי גם כמתנה וגם כביטוי אישי לחתן או כלת המסיבה. מצד אחד, נחמד יהיה לעצב חולצת גרפיטי מתנה לחברים של חתן או כלת השמחה שהוזמנו לאירוע ומצד שני הופעת חתן או כלת השמחה עם חולצת גרפיטי בעלת מסר לאורחים יכולה להיות אלמנט משעשע שישדרג את שמחת האירוע.

אירועי חברה או ימי גיבוש – חולצות גרפיטי עם ציור או מסר נחמד ולוגו של החברה, גם יתנו תחושת גיבוש לצוות העובדים, וגם ישדרו יצירתיות ורצון להשקיע בהם.

חושבים שחולצות גרפיטי הם רעיון טוב לשילוב באירוע שלכם? כל מה שעליכם לעשות זה ליצור איתנו קשר דרך האתר ולצאת לדרך.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך