מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

אטרקציית גרפיטי על כובעים למסיבות רווקות

יונק דבש עם מכחול

אטרקציית גרפיטי על כובעים למסיבת רווקות:

מי שמחפשת דרכים מיוחדות להפוך את מסיבת הרווקות שלה למסיבה מושקעת ומיוחדת יותר, תוכל למצוא כיום
שלל של אטרקציות נהדרות, המתאימות במיוחד לשם כך. לא תמיד מוכרחים לשלב דווקא את האטרקציות או את הגימיקים שעולים כל כך הרבה כסף וגם מצריכים הערכות מיוחדתת או מקום עם שטח גדול. לפעמים, דווקא המוצרים הקטנים, הם המזכרת הטובה ביותר. גרפיטי על כובעים למסיבת רווקות הם אחד הגימיקים ה"חמים" ביותר כיום בתחום האירועים, והם מוצעים על ידי חברות, המתמחות בתחום, שמציעות גם אפשרויות נוספות לאירועים ולמסיבת רווקות, הנחשבות לנפלאות לא פחות. אלה יכולים להיות כובעים בשלל של צבעים, וגם כובעים שאפשר לקחת הביתה בסוף המסיבה וליהנות ממזכרת מיוחדת במינה.

הזדמנות להפוך את המסיבה לצבעונית ומיוחדת:

מסיבת רווקות היא דרך נפלאה וייחודית לציין את המעבר מהרווקות לנישואים, ולעשות זאת עם החברות הכי טובות ובנות המשפחה הקרובות. המסיבה, שמתקיימת בדרך כלל, כמה ימים לפני היום הגדול – יום החתונה, היא רגע בלתי נשכח והזדמנות ליהנות מכמה שעות של הרבה כייף וחוויות בלתי רגילות. אטרקציית גרפיטי על כובעים למסיבת רווקות, הנחשבת לאטרקציה מושלמת לאירוע כזה, הכובעים הינם כובעי רשת איכותיים המחזיקים מעמד זמן רב, כמו כל כובע אחר. הם יכולים להיות בשילוב של כמה צבעים שונים ובעיקר למשוך תשומת לב רבה ולהוסיף צבע ועניין לחגיגה כולה . כבר בתחילתה של המסיבה אפשר לחלק אותן למוזמנות, שתוכלנה לחבוש את הכובע לאורך כל האירוע לצד גימיקים נוספים אם רוצים, כמו זוהרים שאפשר לענוד סביב הצוואר או סביב היד.
איך זה עובד
המוזמנות שמגיעות לחגוג יחד עם הכלה המיועדת את האירוע מקבלות כבר בכניסה אל המקום, שבו מתקיימת המסיבה, כובע צבעוני מרהיב, המוסיף מימד של פאן והרבה שמחה.. אפשר לבחור מתוך מגוון רחב מאד של צבעים וגם פונטים, וכמובן גם לבחור את הכיתוב שיופיע על גבי כל כובע וכובע. מקובל, במסיבות כאלו, לצייר את שמותיהן של האורחות כדי לספק להן, בדרך זו, גם מזכרת ייחודית ממסיבת הרווקות, שאותה תוכלנה לקחת הביתה. הכובעים הם, כאמור, כובעים איכותיים מאד שניתן לצאת ולהסתובב איתם, לאחר המסיבה, בכל מקום. אפשר ללכת איתם לים, לצאת לטיול, או בכל מקום שמשי וחם. אם עורכים למשל את מסיבת הרווקות בוילה גדולה עם בריכת שחייה, או אפילו מבלים ביחד עם החברות הכי טובות במלון ליד הים, זהו, ללא ספק, פתרון אטרקטיבי מאד, גימיק נפלא ובעיקר מענה שימושי במיוחד!
לקבלת מחיר אטרקטיבי ניתן לפנות לבן מייסד מג'יק בן דרך צור קשר באתר.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך