מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

גרפיטי על קלמרים איירבראש

קלמר הוא פריט שימושי שמלווה כל תלמיד באשר הוא. הוא פותח אותו בהיותו בכתה, וגם אחר הצהריים כאשר הוא מכין שיעורי בית. אמנם המחשב תפס את מקומם של מכשירי הכתיבה, אבל תלמידים בכל מקום בעולם עושים גם שימוש במכשירי כתיבה. אותם הם מארגנים בקלמר מעוצב ונאה. בחנויות לממכר מכשירי כתיבה ניתן למצוא מגוון קלמרים במראות שונים. יש קלמרים ממותגים שעליהם מופיעות דמויות מוכרות, קלמרים במראה אלגנטי ובוגר יותר, או קלמרים מחולקים לתאים שיאפשרו לנו לארגן את מכשירי הכתיבה במלוא הנוחות.

ומה דעתכם על קלמר במראה אישי?

אך בעידן בו טכניקות ההדפסה והמיתוג צוברות תאוצה, קיימת אפשרות נוספת והיא עיצוב קלמרים באמצעות איירבראש. איירבראש זו שיטת צביעה חדשנית אשר משמעותה היא מברשת אוויר. לרוב עושים בה שימוש בצביעה על קירות, אבל לא רק. גם בציור על פריטי טקסטיל ואפילו באיפור עושים שימוש באיירבראש. כעת מוצעת בפניכם אפשרות מלהיבה, והיא איירבראש על קלמרים. זה יכול להיות רעיון מוצלח לקלמר בעיצוב אישי. אך מתאים מאוד גם למתנת פרידה לילדי גן חובה או כתה א'. ולא רק. כמה נחמד לעצב לקבוצה שלמה של ילדים קלמר במראה אחיד. כמובן שניתן לעצב לכל אחד קלמר משלו, ולשלב את שמו הפרטי על הקלמר. כך שסגנון הקלמרים הוא אחיד, אך יחד עם זאת כל אחד מזהה את קלמרו הייחודי ומאתר אותו בקלות גם בין כל הקלמרים שנמצאים בכיתה.

הזמינו אצלנו את הקלמרים שלכם!

בואו והכירו את מג'יק בן, זה המקום בו מבצעים מגוון רחב של עבודות אמנות ברמה הגבוהה בותר. בין היתר אנחנו מציעים אטרקציות והפעלות שמלוות בקריקטורות וצביעה באיירבראש על גבי מוצרים שונים המתאימים לילדים כמו צביעת איירבראש על תיקים, כובעים שונים וכמובן קלמרים. אנחנו נוכל ליצור עבורכם או יחד אתכם את הקלמרים המעוצבים באייר בראש. רעיון מדהים שישמח את כולם!

אז למה אתם מחכים התקשרו אלינו עוד היום ויחד נלמד איזה קלמר וגרפיטי מתאימים לכם, נשלח לכם בהודעה מספר דוגמאות ונצא לדרך. את הפרצופים המאושרים של הילדים עם הקלמרים המעוצבים נשמח שתשלחו אלינו חזרה כי אחרי הכל אין סיפוק גדול יותר מלקוח מאושר.

שנות ניסיון
+
פרסים
0 +
יצירות אומנות
0 +
ביקורות חיוביות
% 0
ציפור לוגו מג'יק בן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם