מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

איך נבחר קריקטוריסט מושלם לאירוע שלנו?

יונק דבש עם מכחול

מעל לכל: נלקט המלצות

לא בכדי אומרים כי אין חכם כבעל הניסיון ולכן מה שהכי מומלץ תחילה הוא ללקט המלצות מכאלו אשר כבר התנסו באטרקציה שכזו באירוע משלהם וכעת הם יכולים להמליץ לנו על קריקטוריסט לאירוע שלנו. אם אינכם מכירים מישהו כזה, תמיד תוכלו למצוא ברחבי הרשת המלצות אודות אטרקציות לאירועים, שם גם תוכלו למצוא המלצות ספציפיות לאמני קריקטורות אשר יכולים להתארח באירוע שלכם. המלצות הם השלב הראשוני ואמצעי סינון נפלאא להמשך הדרך עד למציאת האמן המושלם עבורכם.

תיאום ציפיות מול הקריקטוריסט

כאשר מדובר על אטרקציה לאירוע הרי שמדובר על סוג של שיא באירוע שלכם ועל כן חשוב שהאטרקציה שתבחרו אכן תוכתר כהצלחה. לכן חשוב מאד ליצור תיאום ציפיות עם אמן הקריקטורות שבחרתם לעבוד איתו וכך למנוע הפתעות בלתי צפויות ואי נעימויות כאלו ואחרות. בתיאום ציפיות שכזה תוכלו להחליט על מספר קריקטורות באירוע, זמן לכל ציור, שעת הגעה ושעת סיום וכמובן לסגור על השכר. בעת שתתאמו ציפיות עם איש המקצוע הרי שאתם מעניקים ראש שקט גם לכם וגם לו.

weddings-home


נתאים את אמן הקריקטורות לאופי האירוע

צריך לזכור שמדובר בזרם אמנותי בו כל קריקטוריסט מצייר על פי זרם ספציפי שלו. לכן, אם מדובר באירוע כמו בר מצווה או בת מצווה או יום הולדת לילדים, מומלץ לבחור באמן קריקטורות שיכול להתחבר לראשם של הילדים ולצייר להם בצורה הומוריסטית ומבדרת שתהלום את משאלות לבם.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך