מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

איך קריקטורות משתלבות גם באירוע החתונה שלכם?

יונק דבש עם מכחול

איך קריקטורות משתלבות גם באירוע החתונה שלכם?

כשאתם חושבים על אירוע החתונה שלכם אתם לבטח חושבים על מתחם האירועים, רשימת המוזמנים ושמלת הכלה. על מה אתם לבטח לא חושבים? על קריקטורות, אירועי החתונה הם כבר מזמן לא אירועי חתונה המתחילים בחופה ומסתיימים בארוחה משובחת – אלא שכיום מדובר על אירועים בסטנדרט הגבוה ביותר שמטרתם להעניק חוויה יוצאת דופן לקהל האורחים. אולי תחילה תופתעו, אך קריקטורות יכולות להשתלב באירוע החתונה שלכם בכל שלב ושלב. רוצים להפיק אירוע מיוחד יותר, צבעוני יותר ומקורי יותר? שימו לב:

 

את האורחים מזמינים אל האירוע עם קריקטורה

אחד השלבים המבשרים על התקדמותכם בהפקת האירוע הוא הפקת ההזמנות לאירוע. האפשרויות הקיימות כיום רבות, אך הבסיס של כולן הוא הזמנה פורמלית המשלבת פרטים אינפורמטיביים וטון רשמי למדי. אם אתם רוצים למתג את האירוע שלכם כמיוחד יותר ולהפתיע את האורחים שלכם עם ציפייה גדולה לקראת האירוע, יש לקריקטורות מה להציע לכם. תוכלו לשלוח לאורחים הזמנה שעליה משולבות קריקטורות שלכם! בעוד האורחים מצפים להזמנה הקלסית, הם יגלו הזמנה שעליה משולבת קריקטורה משותפת שלכם. ניתן לבחור את הקו המוביל את הקריקטורה עם אמן הקריקטורות ולהתאים אותה לרוח האירוע שאתם רוצים ליצור.

 

קיר נייד עם קריקרטורה בדמותכם

שנות השמונים היו מאופיינות בספרי אורחים שהיו ניצבים בשלב קבלת הפנים של מתחם האירועים – ספר אורחים שבו כל המוזמנים שלכם היו מברכים אתכם ומשאירים לכם מזכרת נפלאה. אז כיום כאמור אין ספרי אורחים, אך עדיין תוכלו לקבל ברכות מהאורחים ולנצור אותן בלבכם. ישנה אפשרות לשלב באירוע שלכם קיר נייד שעליו משולבות קריקטורות שלכם. הקריקטורה תופק מבעוד מועד, וניתן לשלב על הקיר גם את השמות שלכם ואת תאריך האירוע. האורחים יוכלו לכתוב על הקיר הגדול ברכות ובסוף האירוע תוכלו לקחת אותו אתכם ולהציב אותו בבית.

 

האטרקציה המרכזית: קריקטורה לכל אורח

כשם שאתם משקיעים בתפריט האירוע ובסטנדרט האירוח, כך חשוב לכם גם להשקיע באטרקציות שתעניקו לאורחים. ענף האטרקציות לאירועים הינו ענף גדוש מאד, אך הבעיה הגדולה היא שנדמה כי האורחים ראו כבר הכל. כמעט. קריקטורות לאירועים הן כל מה שאתם צריכים על מנת לשמח ולהפתיע את האורחים שלכם! המזכרות השכיחות כיום מתחילות במארז שוקולדים ומסתיימות במניפות ממותגות, אך אתם תוכלו להעניק לאורחים שלכם הרבה יותר. אמן קריקטורות יגיע אל האירוע שלכם, ויפיק עבור כל אורח קריקטורה בדמותו. לא רק שמדובר על אטרקציה מרהיבה באירוע, אלא גם על מזכרת שכל אורח מקבל.

 

לא מתפשרים על איכות, בוחרים בטוב ביותר

כשאתם בוחרים לשלב אמן קריקטורות באירוע החתונה שלכם, יש לכם אחריות גדולה מאד: לבחור באמן קריקטורות מנוסה ומקצועי. אירועי חתונה מאופיינים במאות של אורחים, כך שחשוב שאמן הקריקטורות יהיה די מנוסה על מנת להפיק מספר רב ככל הניתן של קריקטורות בשעה אחת בלבד. לא תרצו ליצור תוך ארוך באירוע שלכם, כך שהבחירה באמן מקצועי וותיק הינה קריטית וחשובה מאד. עם "בן מג'יק" אתם יכולים להיות שקטים כי אתם בוחרים בטוב ביותר! תהיו בטוחים כי את אירוע החתונה שלכם אף אורח לא ישכח…

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך