מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

איך תבחרו קריקטוריסט לאירוע פתיחת השנה?

יונק דבש עם מכחול

בקרוב מאד יחגגו המון בתי עסק ומסגרות חינוכיות את אירועי פתיחת השנה. כמו כל אירוע, גם באירוע הזה אתם רוצים להבטיח את שביעות רצון העובדים, האורחים או הילדים בבתי הספר ובגנים. הדרך הבטוחה ביותר למנף אירוע ולהוסיף לו גוון של צבע, חיות ושמחה היא באמצעות אטרקציה. המסע שלכם תם כאן? הוא רק התחיל.

ענף האטרקציות נמצא כיום בשיאו, מה שאומר שיש לכם אפשרות לבחור מתוך מאות אטרקציות שונות. הבעיה? לא מעט אטרקציות כבר הפכו נדושות, בנאליות וידועות מראש, כך שלא בטוח כלל שתוכלו לרגש דרכן. עם איזו אטרקציה לעומת זאת כן תוכלו לרגש ללא כל ספק? עם אטרקציה של קריקטורות לאירועים. רגע לפני שכל האורחים שלכם יקבלו קריקטורות, איך תוכלו לבחור  קריקטוריסט מוביל?

 

כמה קריקטורות מופקות בשעה?

ישנו הבדל גדול מאד בין קריקטוריסט שיכול להפיק עבורכם קריקטורה אישית, ובין קריקטוריסט לאירועים שממנו נדרש להפיק עשרות ולעתים מאות קריקטורות באירוע. על כן, הדבר הראשון שחשוב לבדוק את רלוונטיות הקריקטוריסט לאירוע שלכם. עליכם יהיה לשאול אותו כמה קריקטורות הוא יכול להפיק בשעה אחת, וכך לנסות ולהבין האם ההספק שלו תואם את הצרכים שלכם מהאירוע. ככלל, כדאי לבחור באמן מוכשר ומנוסה שיכול להשתלט על כמות גדולה של אורחים – כך אתם מבטיחים את שביעות רצון כולם ובעיקר מבטיחים כי כל אחד מהם יקבל קריקטורה בדמותו כמזכרת מהאירוע.

 

מה הניסיון של אמן הקריקטורות?

אירועי פתיחת השנה הם אירועים שמחים שמגיעים רק פעם אחת בשנה. על כן, כדאי לבחור באמן קריקטורות מנוסה: כזה שמנוסה בהובלת אירועים וכמובן כזה שמנוסה בהפקת קריקטורות ברמה גבוהה. ככל שהאמן שתבחרו יהיה מיומן יותר, כך האירוע יזרום טוב יותר. חשוב לזכור תמיד כי הבחירה שלכם באטרקציה היא בחירה לשדרג את האירוע, כך שללא אמן קריקטורות מתאים לא רק שלא תמנפו את האירוע שלכם אלא הוא יכול לגרום לכך שיהיו אורחים לא מרוצים. על כן, אל תתביישו לשאול את הקריקטוריסט על הותק שלו, הניסיון שלו ועם אילו גופים הוא עבד בעבר.

 

בכמה סגנונות הוא מתמחה?

המילה "קריקטורות" אולי נשמעת מאד כללית, אך היא מגלמת בתוכה כמה סגנונות שונים. איזה סגנון אתם תרצו? רק אתם יודעים. יחד עם זאת, כדאי לבחור תמיד באמן קריקטורות שמומחה בכל הסגנונות. ככל שהאמן שתבחרו ישלוט ביותר סגנונות, כך אתם מבטיחים לעצמכם איש מקצוע אמיתי בעל יכולות נרחבות יותר. בנוסף, על מנת להכיר את הסגנונות של ציורי הקריקטורה, תמיד תוכלו לבקש לראות תיק עבודות רלוונטי, או לחילופין לגלוש בדף הבית של אותו קריקטוריסט להתרשמות. ככל שתדעו יותר פרטים, כך תהיו מופתעים פחות ותדעו לקראת מה אתם הולכים.

קריקטוריסט לאירועים

למה קריקטורה היא מזכרת איכותית?

בעוד המזכרות השונות הניתנות לאורחים באירועים הן מאד כלליות, קריקטורה היא מתנה אישית המוענקת לכל אורח ואורח באירוע. החוויה של לשבת אל מול אמן קריקטורות, להיות במתח לקראת התוצאה ולבסוף לקבל תוצר בדמות קריקרטורה אישית, היא חוויה יוצאת דופן שלא כולם חוו בחייהם. בלי קשר, אמני קריקטורה מציעים גם לעסקים לשלב ציורי קיר במשרד וכך להפוך אותו לטרנדי ועדכני יותר, כך שתוכלו ליהנות מחבילה איכותית וצבעונית התורמת לכם ולעובדים שלכם.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך