מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

באילו חללים כדאי לשלב ציורי קיר?

יונק דבש עם מכחול

גם אתם רוצים להפוך את הקירות הסובבים אתכם לקירות מדברים? אם פעם הדרך היחידה שהיה ניתן להבטיח זאת הייתה באמצעות צביעת הקירות, הרי שכיום ישנה דרך יצירתית יותר, מקורית יותר ומרשימה הרבה יותר: ציורי קיר. הקירות תופסים חלק נכבד בכל חלל ובעת שלא מושקעת בהם מחשבה, הם מצלים את החלל ולא מאירים אותו. רגע לפני שגם אתם נופלים לקלישאות בדמות צביעה אמנותית או שילוב טפטים, דעו כי הטרנד החם יכול להשתלב גם על הקירות שלכם בבית ובמשרד.

 

חדר הישיבות במשרד שלכם

המון פעמים אלמנטים עיצובים נקשרים עם חללים פרטיים ופחות עם חללים עסקיים כמו במשרדים. הנטייה לדבוק בגישה זו הנה טעות, בעיקר בעידן הנוכחי בו למיתוג חזק ישנה השפעה רבה. ציורי קיר יכולים להיות שילוב של לוגו העסק שלכם או הסלוגן המוביל את החברה על הקיר בחדר הישיבות, בו כל העובדים מתכנסים בכל צהריים. שילוב של ציור קיר בדמות הסלוגן או הלוגו שלכם יחדיר לעובדים שלכם את ערכי המותג ויהפוך אותם שותפים מלאים אליכם. מעבר לכך, בחדרי הישיבות אתם גם מארחים פגישות עם לקוחות ואנשי עסקים, כך שציור קיר המבוסס על המיתוג שלכם מעצים אתכם ומשקף אתכם כעסק חזק.

 

הסלון הביתי כחלל אומנותי

החלל המרכזי ביותר בבית שלכם הוא רחבת הסלון. לא רק שאתם נוהגים לשהות בו יותר מבכל חלל אחר בבית, אלא שמדובר גם על אזור החשוף לכל האורחים המגיעים לבקר אתכם. על כן, תוכלו להפוך את הסלון הביתי לאזור מעוצב יותר, מודרני יותר ומקורי יותר. אז נכון שישנן יצירות אומנות שונות שתוכלו לתלות על הקיר, אך ציורי קיר הם ציורים המותאמים אליכם! ציורי הקיר מופקים על פי דרישה ואפיון צורך שנעשה בין האמן המבצע וביניכם – אתם תגדירו מה אתם רוצים לראות על הקיר וזה בדיוק הציור שיופק על הקיר שלכם.

 

ברוכים הבאים אל בית הספר!

ציורי קיר יכולים לעצב ולעורר השראה גם בקרב התלמידים בבתי הספר. אתם רוצים להפוך את בית הספר שלכם למרכז חינוכי, חברתי ומלכד? בכוחם של הציורים הגדושים בצבע להעניק סביבת למידה נעימה יותר, מחבקת יותר וידידותית יותר. לא מעטים בתי הספר המאופיינים בעיצוב אפרורי ולא מזמין, אך ניתן לעשות זאת לגמרי אחרת. אילו ציורים ניתן לשלב בבתי הספר? החל משילוב של שם בית הספר על קיר הכניסה למוסד הלימודים ועד ציורים המשלבים אלמנטים של ספורט באולם ההתעמלות.

 

בחדר המתוק של הרך הנולד

אם פעם החדרים של התינוקות היו חדרים מינימליים מאד, כיום ההורים הטריים מטפחים ומעצבים את חדרי התינוקות עוד הרבה לפני שהם נולדים. אז לצד רכישת הציוד שיסייע לכם במלאכת גידול התינוק, דעו כי תוכלו גם לעצב את החדר בקווים ייחודיים על ידי ציורי קיר. ניתן לשלב ציורים מכל עולמות התוכן, כמו גם לשלב את שמו של הרך הנולד על הקיר וכך להפוך אותו לממלכה קסומה של ממש השייכת רק לו. הציורים מופקים על ידי אמן מוביל ומנוסה שיוכל להפיק עבורכם את התוצרים המרשימים ביותר.

 

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך