מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

יוצאים ליום גיבוש עם העובדים? פנקו אותם במתנות

יונק דבש עם מכחול

עובד טוב זה עובד שמח, עובד שיודע שמעבר לזכויות סוציאליות ומשכורת הוגנת, המשרד, מסגרת העבודה שבה הוא משקיע כל כך הרבה שעות יקרות, מהווה עבורו כמו בית, שהקולגות שלו הם כמו חברים ועם בוס שהוא קודם כל בן אדם.

ימי גיבוש אולי נראים על פני השטח כמו ימים מבוזבזים, אבל האמת היא שיש בהם פוטנציאל לרווחיות אדירה- רווח של עובד מרוצה, שיעבוד אחר כך עם חיוך בתחושה שמשקיעים בו והוא חשוב. להלן כמה רעיונות לגיבוש ומתנות לעובדים שהם לא ישכחו.

 

חגיגה שהיא בעצם הפתעה:

זה לא חדש שימי גיבוש לפעמים נתפסים כתירוץ ליום הברזה טוטאלי אז תנו לעובדים שלכם ליהנות מיום הגיבוש גם אם הם לא יודעים שהם רוצים זאת כרגע ועשו הפתעה למשרד. פתאום באמצע יום עבודה שגרתי מגיע שף מיוחד למשרד ומבשל ארוחת צהריים משותפת ומפנקת לכל העובדים, פתאום באמצע יום עבודה מגיעים שני מטפלים עם מיטות מסאז' ומזמינים את העובדים לקחת חצי שעה הפסקה ולהתפנק, פתאום באמצע היום קופץ למשרד סטנדאפיסט ומרכז את כל העובדים לשעה של צחוק- גורם ההפתעה הופך פעילות שהייתה יכולה להיות סתמית ושגרתית למיוחדת במינה.

 

ספורט זה תמצית החיים:

לא משנה מה מצבם הפיזי של העובדים וכמה מהם נהנים מאימון- יש משהו ממריץ ומאחד בפעילות ספורטיבית משותפת. כשהגוף עובד, המוח נרגע ואנדורפינים מעלים חיוך באופן כמעט אוטומטי. הרי מה המטרה בעצם ביום גיבוש? להסיר לרגע את החליפות והקול הרשמי ולהכיר זה את זה בצורה קצת פחות פורמאלית. שימו לב שהעובדים שלכם כבר הופכים ליותר חברותיים ופחות רשמיים כשמחליפים לבגדי ספורט, מה גם שמדובר בפעילות שמתבצעת בקבוצה ומחזקת את הקשרים הבין-אישיים במשרד. יום ספורט חוויתי אפשר לעשות בעזרת ספורט ימי, טיפוס קבוצתי על מצדה, הליכה משותפת באחד מנחליה הרבים והיפים של מדינת ישראל, שיעור יוגה משותף בשעת שקיעה.

 

יום גיבוש עם הילדים:

הילדים הם חלק גדול מחיי העובדים שלכם; הם כל היום שואלים את אמא ואבא – איפה הם עובדים? מה הם עושים? יש להם חברים במשרד? צרפו את הילדים ליום הגיבוש והתוצאות יהיו  מדהימות. רמת הפתיחות שאנשים מפגינים לצד ילדיהם, שבירת הריחוק  המקצועי וגיבוש צוות מעולם לא היו כל כך אפקטיביים וקלים, והחיוכים? לא ירדו לרגע.

 

אטרקציות שמרגשות בכל גיל:

יום גיבוש מוצלח זה יום גיבוש שזוכרים אותו, שמדברים עליו, חולקים חוויות ונזכרים ברגעים המצחיקים ולכן צריך לדאוג לאטרקציה ייחודית שתסייע לשבירת הקרח הראשונית וגם תגרה את אותם עובדים הססניים שבכלל חשבו לקחת יום חופש ולא להגיע. אז ברור שאוכל יהיה, גם ברור לכולם שיהיה משהו לשתות אבל מה עושים בשאר הזמן? אטרקציה ייחודית ומרגשת היא להביא לאירוע אומן קריקטורה.

מעוניינים לראות דוגמאות מקריקטורות מאירועים לחצו כאן

לכו צעד אחד לפני כולם:

מג'יק בן הוא לא סתם עוד אמן קריקטורה שישב באירוע ויצייר לפי תור- מדובר בחוויה של פעם בחיים עם קריקטורות בלתי נשכחות, אופציה לציורי פנים זוהרים בחושך- פעילות שבהחלט תשיל מהעובדים את כובעי הפורמאליות המשרדית ותכניס אותם לאווירה אחרת של כייף ושטות, בנוסף מג'יק בן שולח כל עובד וכל ילד הביתה עם מתנה ממנה הם ייהנו לחזור ולהיזכר עוד שנים קדימה- יש אפשרות לציור גרפיטי על חולצות וכובעים, טרנד לוהט באופנה עכשווית, כובעים אישיים לכל אחד עם שם בגרפיטי מקדימה. אל תעצרו כאן- הרימו טלפון עוד היום ושאלו איזה מג'יק בן יכול להוסיף לאירוע שלכם.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך