מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

עושים יום הולדת? בואו תשמעו על האטרקציות שיש היום

יונק דבש עם מכחול

רק פעם, רק פעם, רק פעם בשנה חוגגים יום הולדת- ואיזה באסה שכל שנה צריך לבחור אטרקציה אחת שהכי בא לי לחוות ושגם חברי לחגיגה יוכלו לקחת חלק בכיף.

מידי שנה צריך לקחת החלטה חשובה לפני חגיגות יום ההולדת, לחגוג מצומצם עם חבר קרוב או בן זוג, או אולי השנה לעשות אירוע גדול יותר ולהזמין חברים ומשפחה, ואם כן אז צריך לדאוג שיהיה לכולם כייף, לא בנאלי, אחר ומיוחד- בדיוק כמו חתן/כלת השמחה לא?

להלן כמה רעיונות מגניבים לאטרקציות ייחודיות לימי הולדת.

 

צא והתהלך בארץ:

קשה להאמין שברדיוס כל כך מצומצם טמונות חוויות של פעם בחיים אבל זו מדינת ישראל שלנו והיא מלאה בהפתעות ופינות חמד שגם ערוכים לקבל קבוצות גדולות (15-30 איש לרוב). ביום הולדת אפשר להזמין את החברים, בני המשפחה והמכרים לחוות חוויה יוצאת דופן כך שהם לא רק חוגגים את התאריך המיוחד שלך אלא גם נהנים מהחוויה. החל מאירוח דרוזי במאהלים בדרום הארץ ועד מעיינות טבעיים במזרח, יקבים שמציעים סיור וארוחת טעימות בלב הטבע, קייקים וספורט ימי בצפון ואף מתחם אוהלים מגודר עם חשמל ובר שפועל 24/7 בחוף באכזיב. המדינה שלנו מעודדת יציאה לטבע בקבוצות ובכל אזור בו יש אטרקציות שוות יש גם אופציות ללינה משותפת- אחלה הזדמנות לחגיגה.

 

יום של חופש ופינוק:

יום אחד בשנה שהוא רק לך, לא צריך להתחשב, לא צריך לעשות בשביל ולהיות למען;  שנייה של מחשבה על מהו הפינוק האולטימטיבי- יום בספא? צניחה חופשית? פיקניק בטבע? ארוחת פאר? זה היום שמותר לגייס חבר / אהוב / בן משפחה לארגן יום פינוק שמתאים לך כמו כפפה ליד, אז למה לא לנצל זאת?

 

חגיגה של אהבה

ייתכן והסיבה לכך שרובנו חוגגים יום הולדת כשאנחנו מוקפים בבני משפחה וחברים, היא כמות האהבה שמורעפת לעברינו, וזאת חוויה נעימה וממכרת- כבר אי אפשר לחכות עד שנה הבאה. כשאתם מזמינים חברים לאירוע לכבודכם הכי כייף לארגן אטרקציה מיוחדת שכל המוזמנים יכולים ליהנות ממנה, משהו שיזכיר להם גם עוד שבוע ועוד חודש- כמה כייף היה ביום ההולדת שלכם.

 

אטרקציות חדשות ומפתיעות:

אטרקציות מוצלחות זה אטרקציות שיכולות להיות מהנות למגוון גילאים, שמוסיפות נופך נוסף לאירוע, שהופכות לאירוע המרכזי בלי להיות במרכז הערב; למשל, ציור קריקטורות שכל אחד יכול לקחת הביתה ולשתף במהלך הערב- נו איך יצאתי?

אם כבר אז כבר, ללכת על הטוב ביותר:

מג'יק בן הוא לא סתם קריקטוריסט, הוא אומן צבע ייחודי שלוקח את הציור לרמה הבאה. מעבר לקריקטורות ייחודיות ומצחיקות שלא ישאירו אף עין יבשה באירוע הוא גם עושה גרפיטי על כובעים וחולצות, טרנד חזק מאוד, ואפשר להבין למה זה תפס כל כך חזק- התוצאה פשוט יפה ומגניבה וכיפית. מג'יק בן לא עוצר שם ומוסיף לאומנות גם צבעי אולטרה איתם הוא מצייר על כובעים וחולצות.

 

חוויה שממשיכה עוד הרבה אחרי האירוע:

כשאירוע מצליח מדברים עליו עוד הרבה אחרי, והרי לא תראו הרבה אנשים / ילדים / נוער מסתובבים עם כובעי גרפיטי, חולצות בצבעים זוהרים באולטרה, קריקטורות הורסות מצחוק ותמונות עם איפור פנים מקצועי שזוהר באולטרה- זו חוויה של פעם בשנה, ואולי- פעם בחיים.

 

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך