מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

קריקטורות מיוחדות לאירועים מיוחדים

יונק דבש עם מכחול

קריקטורה טובה משיגה אפקט של צחוק והפתעה ורצון לשתף, הצחוק וההפתעה נובעים מהמוכר והמזוהה שמופיע לפתע לעינינו שונה ומקורי, אנו מזהים את עצמנו בקריקטורה אך דרך ההגזמה והעודף שבמאפיינים המזוהים שלנו, הכול לפי טעמו הטוב ויכולתו האמנותית של הקריקטוריסט. נהוג לראות קריקטורות בעיתון ואילו קריקטורות המספרות את סיפור חיינו הציבורי, על חולצות, מצגות, ספלים, וכדומה לרגל סיום מסלול, אירוע גיבוש חשוב וכדומה, ואלו קריקטורות המתאימות למרחב הציבורי הקטן והמצומצם של חיינו הפרטים. וישנו סוג נוסף של קריקטורות, אלו קריקטורות של פורטרט, הן ללא טקס נילווה בדרך כלל ונועדו רק לתיאור פניו של היושב מול הקריקטוריסט, סוג זה של קריקטורות לאירועים מאפיין ירידים, אירועים כמו חתונות, ברי מצווה, וכדומה, והוא דבק נפלא בין המוזמנים השונים ומשאיר בידיהם מתנה וזכר חיובי מהאירוע עצמו.

קריקטוריסט לאירועים:

באירועים ישנן אטרקציות מוכרות שהכרחיות להצלחתם – קייטרינג עשיר ואיכותי, מוזיקה מקפיצה ומתאימה וכדומה, מעל זה ישנן אטרקציות שונות ונוספות שנועדו לתת לאירוע ערך נוסף שיכול להשאיר מזכרת בניגוד לאירועים "רגילים". אטרקציה כזו שיכולה לתת לאירוע גוון ייחודי היא קריקטורות לאירועים, ואכן בדרך כלל ישנו תור ארוך במשך כול האירוע של מוזמנים המעוניינים בהנצחת פניהם בצורה הומוריסטית. אטרקציית קריקטורות לאירועים מתאימות לאירועים רבים ושונים, ומהווה אבן שואבת, בני זוג מביאים אחד את השני, ילדים את הוריהם, וכמובן חתני וכלות השמחה ומשפחותיהם, זוהי הזדמנות נהדרת של פורטרט משפחתי משעשע וברוח טובה, ולאחר שהקריקטורה עצמה נלקחה, מתחיל טקס השיתוף, שאלת "האם זה דומה לי?" והשמחה מהתגובות.

אטרקציית קריקטורות לאירועים מוסיפה תבלין מיוחד ומשתף לכול אירוע, ומשאירה זיכרון ממשי של שמחה בידי המוזמנים. קריקטוריסט לאירועים ומסיבות צריך להיות בעל יד קלה ומהירה, עליו לקלוט הרבה ברגע ולבטא זאת במעט קווים, עליו להיות בעל טעם ורגישות כדי להגזים במה שאינו מעורר חרדה והוא נקודת פגיעות אצל מושאי האיור, אסור לדוגמה לתאר אישה שמנה כעצומת מידות באופן מוגזם משום שבדרך כלל זהו מאפיין מביך עבורה, כדאי להקצין בנקודות החוזק שמלכתחילה נתפסות כמקור גאווה ולכן ניתן יותר לשחק ולהגזים בתיאורם. מוטב להתרשם מעבודות קודמות של הקריקטוריסט לפני שבוחרים.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך