מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

שמות על כובעים

יונק דבש עם מכחול

במסגרת החיפושים אחרי האטרקציה לאירוע הבא שלכם ככל הנראה שתחפשו משהו מקורי שלא ראיתם בשום אירוע מתוך כוונה שלא למחזר אטרקציות כמובן. בנוסף, ככל הנראה במהלך החיפושים שלכם אתם תשימו דגש על אטרקציה שתשאיר זיכרון מתוק מאותו אירוע ואולי תעזור להפוך אותו למצחיק ובלתי נשכח. שוק האירועים ממציא את עצמו מחדש חדשות לבקרים וכך גם האטרקציות לעולם האירועים עם מגוון רב של אטרקציות אך אטרקציה ייחודית ומקורית כמו שמות על כובעים בעזרת גרפיטי לא ראיתם עוד בשום אירוע.

לאיזה אירועים מתאימה האטרקציה של שמות על כובעים?

בראש ובראשונה ניתן לציין כי את האטרקציה הזו ניתן להתאים כמעט לכל הגילאים ולכן היא תתאים לכם לכל אירוע שרק תרצו. האטרקציה מתאימה לימי הולדת של ילדים קטנים או בר/בת מצווה שבמסגרת האירוע אנו נקים פינת כובעים שבמסגרתה כל ילד וילדה שיגיעו יוכלו להדפיס כובע ייחודי עם השם שלהם תוך דקות ספורות בעזרת טכנולוגית גרפיטי מתקדמת עימה אנו עובדים.

מעבר לכך האטרקציה מתאימה גם למסיבת רווקים או רווקות שבמהלך האירוע מגיע האומן לצייר על הכובעים את השמות וציורים נוספים על פי בחירה או מכינים מראש לכל המשתתפים באירוע במסגרת הזמנה מרוכזת את הכובעים עם השמות מבעוד מועד וככה כולם מגיעים למסיבה עם הכובע הייחודי שלהם. הדבר מייצר אוויר ייחודית אך חשוב מכל הוא משאיר לנו מזכרת מקורית מאירוע בלתי נשכח ועוזר לנו לזכור את האירוע לעוד הרב מאוד זמן תודות לעובדה שכנראה נשתמש בכובע הזה עוד רבות היות וזהו פריט לבוש שימושי.

מה חשוב לשים לב שאנחנו מזמינים לאירוע שלנו אטרקציה של שמות על כובעים?

כאשר בחרנו לשלב באירוע שלנו את האטרקציה של שמות על כובעים חשוב מאוד לשים לב למספר דברים חשובים. הדבר המרכזי שיש לוודא בטרם מזמינים את האטרקציה הוא שמי שמגיע בפועל אל האירוע שלנו לצייר על הכובעים את השמות והציורים האחרים הוא אומן על מנת שהציור של השם ייצא כמו שצריך בצורה אסתטית ואומנותית. עוד דבר שאנו ממליצים לכם לעשות הוא לבקש מספר רב של דוגמאות של הכובעים ושל השמות והציורים שהאומן הדפיס בעבר על מנת לעמוד על איכות האומנות אך חשוב מכך על איכות המוצר.

במידה ואתם עושים אירוע בקיץ חשוב לראות כי אלו כובעים רגילים נגד השמש אך במידה וזהו אירוע שמתקיים בחורף כדאי לבדוק אם ניתן להזמין כובעי גרב או כובעי צמר שיסייעו לחימום הראש והאוזניים בעונה הקרה. במידה ואתם רוצים בנוסף לשלב על הכובע גם ציור כדאי להתייעץ מראש עם האומן היות והדבר כרוך בזמן עבודה נוסף וייתכן כי כדאי להכין את הציור מראש במידה וזהו ציור מורכב יחסית.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך