מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

הצעת נישואין עם קריקטוריסט

יונק דבש עם מכחול

במהלך החיים שלנו אנו צוברים אירועים שונים שאת חלקם אנו מכתירים כשיא מסוים. כאשר מדובר בהצעת נישואין הרי שמדובר בשיא של ממש – שיא המגלם את עוצמת האהבה שלנו אחד אל השנייה. הצעת הנישואין היא לא הצעת ספונטנית והגברים שמחליטים להציע את ההצעה הנחשקת נעזרים בסובבים אותם ומשקיעים מחשבה רבה בשאלה איך להציע נישואין בדרך מקורית כשמה שמנחה אותם הוא להציע הצעה שבסופה הוא ישמע את צמד המילים  I DO. לצד הצעות גרנדיוזיות שגם עולות המון כסף, ישנה הצעה בדרך קצת שונה, מאד מקורית ובעיקר מאד מחוייכת ומשמחת – הצעת נישואין עם קריקטוריסט.

קודם כל – תבחר לוקיישן:

אם יש משהו שמשפיע על נראות הצעת הנישואין ועל התחושה הנגזרת ממנה הינה הלוקיישן בו בוחרים להציע את ההצעה הגדולה. לאחר שבחרת את הלוקיישן שיכול להיות מסעדת גורמה, אתר ששניכם אוהבים או אפילו הבית שלכם על מנת להפוך את ההצעה לאינטימית במיוחד, תוכל להזמין את אמן הקריקטורות שבעזרתו תציע את ההצעה. מאחר ומדובר באטרקציה שלא נקשרת עם הצעת הנישואין במחשבה ראשונה, הרי שאפקט ההפתעהה יהיהה נוכח עד לרגע ההצעה ואהובתך המאושרת לא תחשוב על כך עד לרגע האחרון.

איך זה מתבצע?

קריקטוריסט יצייר אתכם בציור זוגי שבסופו הוא יוסיף כיתוב "האם תינשאי לי?" או כל כיתוב אחר שירמוז על ההצעה אשר אתה חושק בו. בעת שאמן הקריקטורות יסיים את עבודתו ושניכם תהיו במתח לראות את התוצר המוגמר הוא יסובב אליכם את הציור בשלמותו כאשר היא מצפה לראות איך יצאתם בציור אך היא גם תופע לגלות את הצעת הנישואין מונצחת על הציור. הצעה שכזו למעשה מנציחה את הצעת הנישואין שלכם מאחר והציור נשאר איתכםםם ותמיד תוכלו להיזכר בה ולהתרפק עליה.

קרא עוד על קריקטוריסט לאירועים

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך