מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

אטרקציות למסיבת רווקות

יונק דבש עם מכחול

כולנו אוהבות מסיבות, אך מסיבת רווקות היא מסיבה יוצאת דופן. ברוב המקרים, תגענה רק קרובות משפחה חברות טובות מהמגדר הנשי. בהרבה מקרים מסיבת רווקות הוא אירוע קטן יותר ואינטימי מאשר מסיבות או אירועים אחרים. מסיבת הרווקות היא אירוע שמארגנים לך באופן אישי ובהתאמה אישית לדברים שאת אוהבת ורוצה. מסיבת רווקות יוצרת אחוות נשים מיוחדת ובעקבות זאת ישנן כלות שמסיבת הרווקות מהווה אירוע מכונן אצלן אף יותר מאשר החתונה. לכן, חשוב לתכנן את מסיבת הרווקות בקפידה ולחשוב על אטרקציות יצירתיות ומעניינות. הרי מסיבת רווקות זה לא רק חשפן ומשחקים עם שאלות כמה את מכירה את אישך לעתיד. נא להכיר – מג'יק בן, אמן גרפיטי וקריקטוריסט שיכול לשדרג את מסיבת הרווקות שלך לחוויה בלתי נשכחת.

 

מיהו מג'יק בן

מג'יק בן הוא בן, אשר מגיל צער בלט בישרון ציור ואיור. זוכרים את מי שאייר את ספר המחזור שלכם? בן הוא אחד מאותם התלמידים שעשו זאת וגם בתור חייל שמש כמאייר צבאי. במהלך השנים כדי לשדרג את כישוריו האמנותיים רכש בן ידע בתחומים נוספים כגון איור בפוטושופ ולימודי גרפיקה.

מג'יק בן מתמחה בשני תחומים עיקריים: האחד הוא ציור קריקטורות  ועיסוק בקריקטורות דיגיטליות, אותן ניתן להדפיס על חולצות ספלים ושאר פריטים; השני הוא אמנות גרפיטי. מג'יק בן מציע מגוון אטרקציות בהן גרפיטי הוא המרכז, כולל קירות גרפיטי, ציור גרפיטי על הגוף ופריטי לבוש עם ציורי גרפיטי. בשני התחומים, ניתן להשתמש בשירותיו של בן באירועים שונים או כמתנות.

 

כובעי גרפיטי למסיבת רווקות

מסיבות רווקות יכולות להיות פרועות ותוססות או אינטימיות ומקרבות. הן יכולות להיות סביב סדנא כלשהי או משחק כלשהו. בכל מקרה אפשר לשדרג את המסיבה עם מתנה אישית שכל אחת מן המשתתפות תצא איתה הביתה. מג'יק בן מציע לכן מתנה ייחודית בדמותם של כובעי גרפיטי – כובעים אשר נצבעים בטכניקה מיוחדת של טבילה בצבעים עם דוגמאות מעניינות. ניתן לטבול כל כובע בעד ארבעה צבעים ליצירת דוגמאות מיוחדות, ייחודיות ויפות.  כובע פופולרי לצביעה הוא כובע קש אשר אינו רק מתנה אלא גם אקססורי שמשמש נשים לאורך כל ימות השנה. אז מה טוב יותר מכובע קש שמעוצב בצורה ייחודית ובכך הופך לאישי עוד יותר? ואם רוצים לשדרג ניתן גם להוסיף את השם של כל אחת מהמשתתפות על הכובע שלה.

החברות שלך פחות מתחברות לכובעי קש? הסירי דאגה מליבך! ניתן גם להזמין כובעי מצחייה. על כובעי המצחייה ניתן לרסס דגמים מהממים ביותר ואת שם החוגגת או הבחורות המשתתפות באירוע. הצבעים על כובע המצחייה גם מנצנצים בשמש ובכך מוסיפים עוד ממד של ייחודיות לכובע הגרפיטי.

לא משנה באיזה כובע תבחרו, בין אם כובע קש או כובע מצחייה, מדובר מתנה ייחודית לכל אחת מן המשתתפות, אשר תותיר חותם וזיכרון מתוק של ערב בלתי נשכח.

 

מסיבות פול מון

ישנו טרנד כזה במסיבות רווקים ורווקות לנסוע ולחגוג בחו"ל, ואיזו מדינה מקושרת למסיבת וכיף יותר מתאילנד? מג'יק בן מציע חוויה של תאילנד בישראל בדמות מסיבת פול מון. תוכל לבחור בין שתי אופציות המוצעות על ידי מג'יק בן. אופציה אחת היא איפור פול מון.

מאפרת פול מון תגיע לאירוע עם צבעים מיוחדים שזוהרים באולטרה בנוסף לאיפור המשתתפות תחלק גם זוהרים ונצנצים. אופציה שנייה וייחודית בישראל למג'יק בן בלבד היא קעקועי פול מן בטבילה. מדובר על צבעים הצפים במים במיכל מיוחד. כל משתתפת טובלת את ידיה במים וכאשר תוציא אותן, יתקבלו צורות פסיכודליות ייחודיות על היד. כל יד שטובלת זוכה בתצורה אחרת מה שהופך גם את החוויה הזו לאינדיבידואלית ואישית בנוסף להיות כיפית.

 

קעקועים ייחודיים

פחות מעוניינות בפול מון מלא אבל רוצים צבעים ושמחה? אין שום בעיה. מג'יק בן מציע גם אופציות לסוגי קעקועים שיורדים בקלות מהגוף לאחר מספר ימים וכמובן עשויים מצבעים וחומרים בטוחים לגופכן. ניתן לעשות קעקועים בטבילה. שיטה זו ייחודית למג'יק בן בישראל. טובלים את המקום בו רוצים לעשות את הקעקוע במיכל עם מים וצבעים ונוצר קעקוע פסיכדלי מיוחד במינו.

את הקעקוע ניתן לראות גם באור וגם בחושך בתאורת אולטרה. בנוסך, קעקוע טבילה נותן לכל אחד תצורה שונה כך שאין שני קעקועים דומים וכל אחת זוכה לקעקוע מיוחד משלה. סוג של קעקועים הוא בשיטת אייר בראש. קעקועים אלו נראים כאילו הינם קעקועים אמיתיים. הם צבעוניים, זוהרים ומשדרגים כל מסיבה. על ידי שליטה בצבע על ידי לחץ וקרבה לאובייקט שצובעים, נוצרות תמונות מיוחדות.

 

קריקטוריסט וקריקטורה דיגיטלית

בעדן של היום בו לכולנו יש טלפונים סלולריים חכמים, כולנו נוהגות לצלם תמונות בכל מצב ובכל רגע. ללא ספק, כל אחת מאיתנו תצא עם גודש תמונות בגלריה ממסיבת הרווקות שלנו או של חברותינו. תמונות מנציחות רגעים ויוצרות זיכרונות ולכן אנו אוהבות לצלם ולתעד. אם נרצה לשדרג את נושא התמונה כדאי להביא קריקטוריסט אשר יוכל לאייר כל אחת מהמוזמנות למסיבה וכמובן את כלת השמחה. מג'יק בן בידיו המיומנות יכול ליצור תמונה משעשעת וחכמה לכל אחת מאיתנו שנוכל לזכור את מסיבת הרווקות לעד. בנוסף, ניתן גם להדפיס קריקטורה דיגיטלית על ספלים, חולצות וכדומה כמתנה לסיום האירוע.

מסיבת רווקות היא אירוע חשוב ומשמעותי לכל כלה. ישנן המון אופציות למסיבות רווקות. האופציות הצבעוניות והייחודיות למסיבה ולמתנות למשתתפות המסיבה שמוצעות על ידי מג'יק בן, לא רק יגרמו להנאה רבה ממסיבת רווקות כיפית ומשחררת, אלא גם יותירו זיכרון וחוויה בלתי נשכחת לכל החיים. לעוד פרטים ניתן ליצור קשר בווטסאפ או באתר.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך