מג'יק בן לוגו
תרומות והתנדבויות
סמל קשת

קריקטוריסט לאירועים – נפרדת מהרווקות עם מזכרות לכל החברות

יונק דבש עם מכחול

לא משנה בכמה מסיבות יצא לך לבלות בעבר, הרי שיש מסיבה אחת שיש לה טעם אחר: מסיבת הרווקות! מסיבה זו אינה עוד מסיבה, אלא מסיבה סמלית מאד המבשרת על הפרידה מהרווקות. את הרגעים האחרונים שלך כרווקה את ללא ספק תרצי לבלות עם החברות הטובות ביותר – אלו שליוו אותך כבר מגיל הגן ואלו שאספת לאורך השנים במסגרות האחרות.

 

מסיבות הרווקות מופקות על ידי החברות הקרובות אליך ביותר, ובזמן שהן עומלות על בחירת לוקיישן, קייטרינג והפתעות מיוחדות בשבילך, גם לך יש הזדמנות להפתיע אותן! אילו מזכרות תוכלי להעניק לחברות הטובות שלך במעמד מסיבת הרווקות? מזכרת אחת מגיעה בדמות קריקטורות לאירועים.

 

מסיבת בריכה? בגד ים גרפיטי לכל החברות!

אם את הולכת לחגוג את אירוע החתונה שלך בעונת הקיץ, סביר כי גם מסיבת הרווקות שלך תיערך באווירה מסיבתית-קייצית בבריכה פרטית. תוכלי לחשוב על מתנה מושלמת יותר לחברות הטובות שלך מאשר בגד ים? האמת היא, שכן: בגד ים בעיצוב גרפיטי! בעוד מרבית הנשים רוכשות את בגדי הים שלהן ברשתות הגדולות וכך הן רואות עוד המון נשים אחרות עם דגם זהה לדגם שלהן, עם בגד ים שעוצב עבורן אישית, הן זוכות בדגם מנצח שלא יפסיק לסובב ראשים!

 

חכמות בשמש עם כובע בעיצוב אישי

אלו מכן שרוצות להעניק מתנה קייצית נוספת שאינה בגד ים, יכולות להעניק כובע בעיצוב גרפיטי. במדינה חמה כמו ישראל, כובע הוא אביזר חובה בימי הקיץ. גם במקרה הזה, אין צורך לרכוש כובעים ממותגים של החברות הגדולות, אלא ניתן להעניק כובעים מקוריים בעיצוב של גרפיטי. עיצוב הגרפיטי מגלם בתוכו טאץ אומנותי, יד יצירתית וחגיגה גדולה של צבע המסמלת שמחה גדולה! ניתן להפוך את המתנה לאישית הרבה יותר עם שילוב שמות החברות שלך על הכובעים. כך, כל אחת מהחברות שלך שתקבל ממך כובע במתנה, תזכה בכובע שעליו משולב שמה הפרטי.

 

"סליחה, מאיפה התיק שלך?"

האפשרויות העומדות לרשותך עוד רבות, כאשר אפשרות נוספת היא להעניק לכל אחת מהחברות תיק במתנה. כל אישה צריכה תיק: החל מתיק ליום העבודה ועד תיק ליום הלימודים. במקום לצאת מהבית עם עוד תיק פונקציונאלי, למה שלא להפוך את התיק לחגיגה גדולה? גם במקרה זה, ניתן להעניק במתנה תיק בעיצוב גרפיטי. תחילה, יהיה עליך לבחור את התיק הרצוי – החל מתיק לים ועד תיק גב, ולאחר מכן יהיה עליך לבחור את המודל העיצובי. ניתן יהיה לשלב על התיקים את שמות החברות שלך באנגלית או בעברית, תאריך חגיגת מסיבת הרווקות או כל אלמנט אחר. כפי שישנם ציורי קיר המעוצבים בגרפיטי, כך ניתן גם לעצב תיקים.

 

ומה דעתך על קריקטורה אישית במתנה לכל אחת מהחברות?

ואם לא די בכך, מה דעתך על קריקטוריסט לאירועים? את הרגעים המרגשים שלך עם החברות הטובות במסיבת הרווקות לבטח תנציחי באמצעות מצלמה, אך ניתן להעניק מזכרת נוספת לכל החברות עם אטרקציה של קריקטורות במסיבת הרווקות. כל חברה טובה בתורה תיגש אל עמדת הקריקטורות, תיפגש עם קריקטוריסט והוא יעניק לה במתנה קריקטורה אישית בדמותה. הפכי את מסיבת הרווקות שלך למסיבה בלתי נשכחת – לך ולחברות שלך!

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך